آخرین اخبار

11. دى 1393 - 19:42   |   کد مطلب: 2
جمعی از پرسنل سابق پروژه جاده پاتاوه به دهدشت خواستار رسیدگی مسئولان استانی به اخراج نیروهای این پروژه و جایگزینی پرسنل غیربومی شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس؛ آیت‌الله ملک‌حسینی، معاونان استاندار، فرماندار، مدیران کل و مدیران شهرستانی عصر امروز از روستای قلعه‌دختر از توابع بخش مرکزی کهگیلویه بازدید کردند.

اهالی دهستان دشمن‌زیاری در سفر نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان به این روستا خواستار توجه مسئولان به بیکاری جوانان تحصیل‌کرده و چاره‌‌اندیشی در این باره شدند.

یکی از جوانان این منطقه به نمایندگی از سایرین اظهار کرد: امیدواریم این سفر در راستای حل مشکلات منطقه باشد و صرف حضور و سرکشی صوری نباشد.

مسلم آزادی با اشاره به عبور پروژه مهم جاده پاتاوه به دهدشت از این منطقه تصریح کرد: متأسفانه از این فرصت جهت رفع مشکل بیکاری جوانان جویای کار استفاده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه نیروهای تحصیل‌کرده با مدارج عالیه در منطقه کم نیست، ادامه داد: از زمان آغاز به کار پروژه نیروهای بومی بکار گرفته شدند و کمک خوبی به معیشت و اشتغال مردم شده بود.

آزادی در ادامه خاطرنشان کرد: اما از وقتی پروژه به مدیر عامل جدید واگذار شد تمامی نیروهای بومی مشغول در این پروژه اخراج و نیروهای غیر بومی جایگزین شدند.

وی با بیان اینکه نیروهای به کار گرفته شده اغلب فاقد تخصص در حوزه راه هستند، ادعا کرد: 174 پرسنل غیر بومی با واسطه مدیر عامل و رئیس کارگاه بکار گرفته و نیروهای بویم از کار اخراج شده است.

سیاوش حافظی نیز با اشاره به کنار گذاشتن نیروهای بومی در اجرای عملیات پروژه جاده پاتاوه به دهدشت تصریح کرد: جوانان تحصیل کرده و متخصصی که از زمان آغاز پروژه در انی‌جا مشغول به کار بودند با تغییر مدیریت پروژه از کار بیکار شدند.

این جوان خواستار رسیدگی مسئولان به حل مشکل جوانان بیکار شده از پروژه شد و خطاب به مسئولان تأکید کرد: اشتغالزایی در این پروژه حق مردم این منطقه است نگذارید این حق ضایع نشود.

* ممانعت از حضور خبرنگاران در بازدید از پروژه

به گزارش فارس، پس از دیدار مردمی آیت‌الله ملک حسینی و هیئت همراه در این روستا و ادامه برنامه در بازدید از محور پاتاوه مهم‌ترین پروژه عمرانی کهگیلویه و بویراحمد، اجازه همراهی خبرنگاران داده نشد و در اقدامی تأمل برانگیز در ورودی جاده خودروی حامل خبرنگاران از سوی روابط عمومی فرمانداری به سمت دهدشت هدایت شد که این حرکت برای اصحاب رسانه توجیه‌شدنی نیست./فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک