آخرین اخبار

2. خرداد 1395 - 23:08   |   کد مطلب: 5328
گلایه های رئیس ورزش و جوانان کهگیلویه در همایش تجلیل از ورزشگاران
مدیرانی که در جلسه شورای اداری دم از جوانان و ورزش می‌زدند، کجا هستند؟
جای خالی بسیاری از مسئولین شهرستان کهگیلویه در مراسم تجلیل از ورزشکاران برتر شهرستان موجب ناراحتی و دلخوری رئیس ورزش و جوانان کهگیلویه شد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، سید مسعود تقوی نژاد رییس ورزش و جوانان کهگیلویه سخنان خود درجشن  تجیل از ورزشکاران شهرستان کهگیلویه  را با گله مندی از مسوولان آغاز و البته با دلخوری تأکیف کرد بارها در مراسمات ورزشی این گلایه را داشتم اما راه به جایی نبرد.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه تصریح کرد: مدیرانی که در جلسه شورای اداری با طبع خاطر چنان دم از جوانان و ورزش می‌زدند که گویی تمامی هزینه‌های خود را صرف این امور می‌کنند، کجا هستند؟

 

تقوی‌نژاد با بیان این‌که شعار سال را فقط در حرف تکرار می‌کنیم، افزود: 35 سال است شعار سال را ادامه می‌دهیم و عملی نمی‌کنیم.

پایگاه خبری کهگیلویه

این مسؤول بیان کرد: از 60 مدیر برای حضور در این محفل که به مناسبت گرامیداشت هفته جوان و به پاس قدردانی از افتخارآفرینی جوانان شهرستان است دعوت شده اما کمتر از 10 نفر حضور پیدا کردند.

 

تقوی‌نژاد حضور فیزیکی مسؤولان در چنین برنامه‌ای را نشانه بها دادن به این جوانان دانست و افزود: البته تعدادی از مدیران،همواره در برگزاری مسابقات و مناسبت‌ها یار و یاور ما بوده و هستند و جای تقدیر دارد.

 

وی با اشاره به برنامه‌های هفته جوان در شهرستان، برگزاری جشنواره جوانان امید و تجلیل از نخبگان ورزشی سوق و دهدشت را از جمله این برنامه‌ها برشمرد و گفت: قدردانی از زحمات مربیان ورزشی حق آنان است و در برنامه دیگری از زحمات این قشر تجلیل خواهد شد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک