آخرین اخبار

3. تير 1402 - 0:17   |   کد مطلب: 11222
در تصادف تریلی با ۱۵ خودرو در محدوده پلیس راه یاسوج به شیراز ۶ جان باخته و ۲۷ زخمی برجای گذاشت.

فرمانده پلیس راه استان گفت: حدود ساعت ۱۱ امروز یک دستگاه تریلر از سمت گچساران به یاسوج در محدوده پلیس راه یاسوج - شیراز با تعدادی وانت‌بار، خودرو‌های پارک شده و عابران پیاده برخورد کرد.

سرهنگ دانایار با اشاره به اینکه در این حادثه چهار نفر در دم جان باختند و ۲ نفر هم حین انتقال به بیمارستان جان خود را از دست دادند گفت: متاسفانه در این حادثه ۲۷ نفر هم به شدت مصدوم شدند که نیرو‌های امدادی به بیمارستان شهید جلیل یاسوج منتقلشان کردند.

وحدت نژاد رئیس اورژانس ۱۱۵ استان با بیان اینکه به محض اطلاع از این حادثه پایگاه اورژانس ۵، ۴، ۳ ،۲ شهری، شهرک صنعتی، مادوان، اتوبوس آمبولانس، کد پشتیبان، هلال احمر و آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند گفت: ۲۷ مصدوم این حادثه به مراکز درمانی اعزام شده اند که حال برخی از آن‌ها وخیم گزارش شده و افزایش تعداد کشته‌ها محتمل است.

مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد هم که در محل حادثه حاضر شده بود گفت: خودرو‌ها به شدت آسیب دیده اند و تمام اقدامات برای درمان مصدومان در حال انجام شدن است.

علیرضا نیکروز با اشاره به اینکه ستون برق در محدوده پلیس راه به دلیل برخورد تریلر واژگون شد اضافه کرد: برق منطقه پلیس راه یاسوج برای دقایقی قطع و با حضور نیرو‌های شرکت توزیع نیروی برق استان این مشکل رفع شد.

شهرام مهدوی فرماندار بویراحمد از مردم خواست؛ به شایعات توجه نکنند و اخبار را فقط از منابع رسمی پیگیری کنند.

فرمانده پلیس راه استان هم با بیان اینکه علت حادثه نقص فنی در ترمز‌های تریلی بوده گفت: در این حادثه ۱۵ خودرو به شدت آسیب دیده اند.

هم اکنون استاندار و برخی از مسئولان برای پیگیری وضعیت مصدومان در اورژانس بیمارستان شهید جلیل یاسوج حاضر شدند.

دادستان مرکز استان هم گفت: به منظور پیگیری دقیق تر علت این حادثه، راننده خودروی تریلی دستگیر شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: اسامی ۲۳ نفر از مصدومان این حادثه به شرح زیر است:

زینب رضایی، آتنا گودرزی، نوید رضایی، سارا گودرزی، بهرام طاهری، امیر حسین کشتکار، صدف گودرزی، زینب اذر پیرا، مجید جعفریان، علی شفیعی، عابد فرضی، نورالدین افشون اصل، محمد عطایی، کبری آرمان، جواد گودرزی، کوروش زمانی، مهرشاد بشارتی فرد، صادق نظری، رعنا پیردل، خلیفه مهدوی، گلسا گودرزی، حجت جهانبازی وطوبی روحانی

اسامی دیگر مصدومان این حادثه تا دقایقی دیگر از همین رسانه اعلام می شود.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک