آخرین اخبار

23. بهمن 1401 - 23:02   |   کد مطلب: 11056
عصر امروز با حضور اصحاب رسانه و اعضای شورای ششم دهدشت، نشستی در خصوص چرایی عزل شهرداراین شهر تشکیل شد.

در پی انتشار خبر عزل و برکناری شهردار دهدشت توسط شورای شهر، در پیامی سخنگوی این شورا خبرنگاران را برای پاره‌ای از توضیحات ، سؤال وجواب در این خصوص دعوت کرد .

 

 

---

به همین مناسبت عصر امروز (یکشنبه ۲۳ بهمن) با حضور اصحاب رسانه و اعضای شورای ششم دهدشت، نشستی در خصوص چرایی عزل شهردار تشکیل شد که خبرنگاران سؤالات خود را در خصوص چرایی انتخاب و عزل وی مطرح کردند.

 

 

 

با این وجود نیز رئیس شورای شهر دهدشت بعد از شنیدن سؤالات اصحاب رسانه با توجه به تقسیم‌بندی که از قبل بین اعضاء صورت گرفته بودنیز پاسخ دادن سؤالات را به هر فردی از اعضای شورای شهر محول کرده بود.

 

 

 

جلال داور پناه با اشاره به اینکه "نیکویی زاده" شهردار سابق دهدشت یکسری برنامه‌هایی در ابتدا به شورا ارائه داده که هیچ‌کدام را عملی و اجرایی نکرد گفت: انتخاب وی آبان ماه سال ۱۴۰۰ بوده و به مدت ۶ ماه نتوانست تأییدیه و حکم انتصاب خود را بگیرد.

 

 

 

وی افزود: از زمان "نیکویی زاده" تاکنون هیچ‌گونه تغییر و تحولی در سطح شهر و در جهت توسعه شهر ایجاد نشده (فقط در حد معمول و وظایف روزمره کارکنان) تا جایی که حتی سال ۱۴۰۱ یک پروژه عمرانی جهت جذب اعتبار و تخصیص عمرانی معرفی نکرده است.

 

 

 

داور پناه بیان کرد: هم‌اکنون مقدار یک هزار و ۵۶۹ تن قیر رایگان داریم یعنی فقط داریم و اما ناتوان از مصرف آن هستیم و شهرداری دارد هزینه انبارداری می‌دهد.

 

 

 

وی شهردار سابق دهدشت را فردی پاک دست خواند و ادامه داد: انتخاب اشتباه شهردار توسط شورای ششم بزرگ‌ترین ضعف آن‌ها بود.

 

 

---

وی در جواب سؤال خبرنگاری که پرسید آیا گزینه شهرداری دهدشت خواهد بود؟ بیان کرد: قصد ورود به این حوزه را ندارم و شهردار نمی‌شوم.

 

گفتنی است، این نشست با حواشی‌ زیادی روبرو بود و پاره ای از صحبت‌های های رئیس و اعضای شورا فقط حول بیانه‌ای هفته گذشته آن‌ها در فضای مجازی بوده است.بنابراین جز اعتراف به ناتوانی خود اعضای شورای ششم در انتخاب شهردارسابق حرف جدیدی به عنوان خروجی این نشست مطرح نشده است.

 

 

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک