آخرین اخبار

25. آذر 1401 - 15:18   |   کد مطلب: 10983
وحدانی فر گفت: آقای استاندار اگر نگرانی در خصوص راهداری دارید، حال سوال است چه کسی باید پاسخ دهد؟! خود شما مسئول هستید و باید فکری برای این مسئله کنید!

امام جمعه دهدشت در نماز عبادی سیاسی این هفته با اشاره به اینکه این روزها در یک جنگ تمام عیار با دشمن قرار داریم گفت: جنگ ترکیبی متعدد در حال انجام بوده و کشور در حال جنگ است. جنگ سخت آثارش مشخص است اما جنگ نرم و ترکیبی آثار آن در جامعه کمرنگ است.

 

 

حجت‌الاسلام علی وحدانی فر به نقش رژیم رژیم کودک‌کش صهیونیستی در اغتشاشات اخیر اشاره و افزود: این رژیم همواره ۲ راهبرد مهم را طبق سیاست های ابلاغی خود در رابطه با جمهوری اسلام ی ایران در منطقه یکی توقف هسته ای و دیگری توقیف قدرت نظامی ایران را در دستور کار دارد.

 

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی راهبردی مهمی را که خیال می کردند جواب می دهد نافرمانی مدنی و ایجاد جنگ داخلی و قومی در کشور ، انهدام مراکز صنعتی و ... در برنامه خود داشتند. اما امروز فضا متفاوت شده دشمنی که با همه جنود شیطانی با همه ابزارهای متعدد پای کار آمده بودند و تلاش کردند در اغتشاشات اخیر که بتوانند کشور در دچار بحران کنند اما موفق نشدند و نخواهندشد اما بدانند آتشی که در خیابان های تهران برپا شد پاسخ ان را خواهند گرفت.

 

وحدانی فر در بخش دیگر سخنان خود به هفته راهداری و حمل نقل جاده اشاره و عنوان کرد: استاندار کهگیلویه وبویراحمد در جلسه ای نکته ای بیان کردند و رسانه ای شد.ن نسبت به راهداری استان نگرانی داشتند، حال سوال این است که شما اگر نگرانی دارید چه کسی باید پاسخ دهد؟! خود شما مسئول هستید و باید فکری برای این مسئله کنید!

 

وی با تاکید بر اینکه چرا مجموعه امکانات راهداری و تقسیم آن در استان تبعیض آمیز است خاطرنشان کرد: چرا شهرستان کهگیلویه با این وسعتی که در راه های روستایی و شهر دارد امکانات لازم در اختیار راهداری این شهرستان وجود ندارد!!

 

خطیب نماز جمعه دهدشت گفت: این مورد که تقسیم غنائم که نیست! مشخص است که براساس راه های ارتباطی، شهری و ... باید تقسیم امکانات انجام گیرد که حقیقتا این تبعیض ها نگران کننده است و نارو است  و فکری باید برای آن شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک