آخرین اخبار

21. ارديبهشت 1396 - 2:18   |   کد مطلب: 7914
کارشناس ارزیاب بیمه در چاروسا و دیشموک با بیان اینکه، دولت در ماه های اخیر اکثر معوقات را پرداخت کرد، گفت: مقداری از مابقی پرداختی زراعات مانده که بزودی پراخت خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، یک دوره کلاس توجیهی   با شرکت بیش از 300 نفر از دامداران و کشاورزان سراسر دیشموک در شهر دیشموک برگزار شد.

 

نعمت الله رحیمی زاده کارشناس ارزیاب بیمه در بخش های چاروسا و دیشموک در این کلاس توجیهی اظهار کرد: در این کلاس چند ساعته اصول صحیح نگهداری دام و نحوه بررسی خسارات دامداران و کشاورزان، تدریس و آموزش داده شد.

 

وی افزود: با توجه به اینکه دولت در چندسال اخیر با مشکلات اقتصادی مواجه شد و نتوانست به موقع خسارات بیمه گذاران را پرداخت کند، دامداران و کشاورزان اعلام نارضایتی کرده و از انجام بیمه مجدد، صرف نظر کردند.

 

رحیمی با بیان اینکه، دولت در ماه های اخیر اکثر معوقات را پرداخت کرد، گفت: مقداری از مابقی پرداختی زراعات مانده که بزودی پراخت خواهد شد.

 

رحیمی زاده گفت: امسال"96" با ارائه طرح ردیف بودجه ای برای اولین بار از سوی دولت به صورت مستقل و تصویب ان توسط مجلس ، از این به بعد هیچ مشکلی در پرداختی غرامت به کشاورزان وجود ندارد.

 

این کلاس در محل حسینیه ابوالفضل ع شهر دیشموک با هدف ترویج نگاه ویژه به اهمیت بیمه، برگزار شد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک