آخرین اخبار

29. تير 1402 - 23:50   |   کد مطلب: 11248
شجاعتی بی نظیر و همتی جانانه در نبرد با این گونه اشرار مسلح، بر همگان ثابت کرد، که پلیس نیرویی خستگی ناپذیر است.

محمود محمدی در یادداشتی آورده است: تلاشی که در جهت حفظ امنیت و دفاع از وطن توسط سبز پوشان انتظامی می شود، بر هیچ کس پوشیده نیست و در این باره سخن راندن شاید کار هر فردی نباشد.

 

برخی محورهای استان صحنه حضور قاچاقچیان مواد مخدری است که سودای سوداگری مرگ را در پیش گرفته اند، تا کانون خانواده های زیادی را اسیر و متلاشی کنند.

 

کسانیکه امروز از برخی از آنان به وضوح توسط ماموران حافظ نظم و امنیت دیدیم و شنیدیم، اینان بخش کوچکی از مبارزه بی امان با این نقاب داران بی نقابی است که جاده های استان را به خیال خود مامنی برای حضور و تردد در پیش می‌گیرند عاقل از اینکه شیربچه های لر این سرزمین پنجه به صورت آنان می‌کشند.

 

امروز شاهد صحنه های دردناکی از به شهادت رسیدن دو تن از همشهریان مان بودیم، شهیدان امینی و درخشان ،کسانیکه آرامش را بر این قاچاقچیان سلب کردند و امان از آنان بریدند.

 

شجاعتی بی نظیر و همتی جانانه در نبرد با این گونه اشرار مسلح، بر همگان ثابت کرد، که پلیس نیرویی خستگی ناپذیر است.

 

حال زمان آن رسیده است که حضور حماسی مردان و زنان کهگیلویه و بویراحمدی در تشییع و خاکسپاری این دو شیرمردشهیدان امینی و درخشان، نشانی از غیرت و حماسه را به پا دارد، تا ببینند و بدانند که این مردم برای دفاع از کیان ملت خود هرگز پا پس نمی‌کشند.

 

بی صبرانه هم استانی هایمان به نتظار نشسته اند تا با حضور بی نظیر خود هم در غم این خانواده ها شریک شوند هم مایه دلگرمی ناظمان امنیت، و حافظان مرزهای خود باشند.

 

 

 

انتهای یپام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک