آخرین اخبار

9. دى 1401 - 7:40   |   کد مطلب: 10998
سرهنگ پوربهشت در پیامی از همکاری مسئولان شهرستانی و حضور باشکوه و حماسی مردم کهگیلویه در مراسم استقبال، تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در پیامی از همکاری مسئولان شهرستانی و حضور باشکوه و حماسی مردم کهگیلویه در مراسم استقبال، تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام قدردانی کرد.

 

متن پیام سرهنگ پاسدار سید علی اصغر پوربهشت به شرح زیر است:

 

بِسم ِ رَبّ ّ الشهداءِ وَ الصدیقین

 

پیکر مطهر و معظم شهیدان هر جا آرام گیرد، یاد مبارک و آرامبخش و بهجت انگیز خود را در فضا می پراکند و صفا و معنویت می آفریند. (حضرت امام خامنه ای مدظله العالی)

 

شکر و سپاس بیکران خداوند قادر متعال را به پاس نعمت بی‌بدیل مردم متدین ، وفادار ، زمان شناس، با بصیرت ، خالق ِ حماسه های به یادماندنی که در استثنایی ترین وضعیت تاریخ انقلاب اسلامی ، پشتیبان انقلاب اسلامی خود و آرمان ها و ارزش ها ی ش بوده و همچون کوه، در مقابل فتنه ها و ناملایمات مقاومت می کنند.

 

با نهایت خشوع و خضوع ، پیشانی سپاس خود را بر درگاه ذات اقدس حضرت احدی ّ ت سائید ه و با زبان قاصر ، واژگان و قلم ناتوان از وصف عظمت این حماسه ی باشکوه و تاریخی ، که سند افتخار و برگ‌زرین دیگری برکارنامه ی درخشان شما مردم عزیز و بصیر افزوده و سیاه نمایی ِ امپراتوری رسانه‌ای نظام سلطه و فریب‌خوردگان را باطل الس ّ حر کرده و استحکام پایه‌های مردم‌سالاری دینی و پیوند ناگسستنی امت با امام را عینیت بخشید ه اید، به مصداق حدیث رضوی« مَن لَم یَشکُر المُنعِم من المَخلوق ین ، لَم یَشکُر الله عزّ و جلّ »، مراتب تقدیر و تشکر خود را به شما مردم عزیز تقدیم می داریم.

 

شما مردم بزرگ، عزیز و باغیرت شهر ستان کهگیلویه با ح ضور گسترده، وحدت‌بخش ، امیدآفرین و غیرقابل توصیف خود در اجتماعات باشکوه استقبال از شهیدان گمنامِ خوشنام، میثاقی مجدد با آرمان های بنیانگذار و امام راحل انقلاب اسلامی و بیعتی مجدد با امام حاضر انقلاب حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) داشتید که با وحدت ، همدلی و حضور گسترده ی خود ، قلب ما را شاد ، بساط فتن ه ی فتنه‌گران، آشوب‌طلبان را در هم پییچیده، قدرت نرم نظام مقدس اسلامی و اراده، عظمت و اقتدار بی‌نظیر خود را به منصه ی ظهور رسانده و چشم اهریمنان و دشمنان عنود و حسود انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را کور کردید. در واقع همه شاهد و ناظر بودیم و دیدیم که شهدا زنده اند و نام و یاد آنها در دلها جاودان است .

 

فرزندان شما مردم غیور و ولایتمدار در سپاه شهرستان کهگیلویه ضمن سپاس و قدردانی صمیمانه از این همه ایثار و وفاداریِ اقشار و اصناف مختلف همیشه درصحنه ، خاصه خانواده های معز ّ ز و مکر ّ م شهدا ، جانبازان، ایثارگران ، آزادگان، بسیجیان دریادل- از جان گذشته و خادمین راستین ملت – ، نماینده ی محترم ولی فقیه در استان، ائمه ی عزیز جمعه و جماعات خاصه امام جمعه ی اندیشمند و انقلابی مرکز شهرستان ، روحانیت معزز به ویژه حوزه ی علمیه ی حضرت زینب(س) ، حافظان نظم و امنیت، اعضای محترم شورای تأمین، نماینده مردم شریف شهرستان، بنیاد شهید و امور ایثارگران، گروه های جهادی و هیئت های مذهبی، ورزشکاران ، هنرمندان، کسبه و بازاریان ، دانشگاهیان، فرهنگیان، دانش آموزان، اصحاب رسانه، جوانان و نوجوانان و شورای اداری در شهرستان و بخش های مرکزی، دیشموک، چاروسا، سوق و بصورت ویژه از فرمانده ی محترم تیپ ۴۸ فتح ، اداره کل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس که در مراسم استقبال از شهدای گمنام ِ دوران افسانه ای هشت سال دفاع مقدس و تشییع و تدفین شهید گمنام حضوری معنادار و موثر داشت ه ای د ، مزید توفیقات توام با عزت روزافزون تحت توجهات خاصه ی حضرت بقیه الله الاعظم ( عج ) را از بارگاه خداوند متعال مسئلت می نما ییم .

 

قطعا این حضور گسترده، عشق ، ارادت و دلبستگی به شهدا، نظام مقدس اسلامی، ولایت و امامین انقلاب بوده و مسلماً اجر و پاداش آن نزد خداوند متعال محفوظ و مأجور خواهدماند.

 

در پایان از مسئولین محترم شهرستان و استان می خواهیم که بیش از پیش قدردان این مردم انقلابی بوده و برای تسریع در حل مشکلات موجود، گام های مصمم و موثر بردارند.

 

والسلام علیکم و رحم ه الله و برکاته

 

سرهنگ پاسدار سیدعلی اصغر پوربهشت

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک