آخرین اخبار

5. خرداد 1402 - 20:55   |   کد مطلب: 11182
در یادوار ۷ شهید قلعه بنی دهستان جاورده مطرح شد؛
دشمنان با امپراطوری رسانه‌ای خود نمی‌گذارند خدمات نظام به چشم بیاید+ عکس
به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر یادواره شهدای روستای قلعه بنی دهستان جاورده در مسجد امیرالمومنین(ع) این روستا برگزار شد.

برگزاری یادواره شهید والامقام پایگاه مقاومت بسیج شهید فروتنی روستای قلعه بنی روستای جاورده با حضور مردم، مسئولان و خانواده معظم و معزز شهدا، یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج شهید فروتنی روستای قلعه بنی و ر‌وستاهای اقماری بهش چاروسا در مسجد روستای این روستا برگزار شد

سرهنگ دوم پاسدار بیژن شریفی با اشاره به اینکه دور هم جمع شدیم تا زنده و گرامی بداریم یاد و خاطره شهدای عزیزمان را به تجدید میثاق میکنیم گفت:  فرهنگ شهید، فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی، ولایت مداری، دادن جان و حیات خود را در عوض حیات بخشیدن به جامعه، فرهنگ حضور در جبهه ها، مکان ها و لحظات وقوع خطر برای وطن و احکام الهی است و فرهنگ معامله با کسی است که هیچ ضرری در آن نیست.

وی با بیان اینکه خرمشهری که به تعبیر حضرت امام خمینی(ره)، فتح آن، فتح آب و خاک نبود، فتح ارزش های اسلامی بود افزود:  در این عملیات رزمندگان اسلام موفق به آزادسازی ۵۰۳۸ کیلومتر مربع از سرزمین کشورمان که توسط ارتش بعث عراق اشغال شده بود، از جمله شهرهای خرمشهر و هویزه، پادگان حمید و جاده ترانزیتی اهواز -خرمشهر آزاد گردید که با ایثار و از خودگذشتگی، خدامحوری، ولایتمداری و وطن دوستی رزمندگان، شهیدان و ایثارگران عزیزمان این نتیجه حاصل شد.

شریفی با اشاره به اینکه خرمشهر پس از ۵۷۵ روز جدایی از وطن، به اصل خود بازگردانده شد تصریح کرد:  دلاوری و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام در این عملیات، ضربات مهلکی به نیروی انسانی و ماشین جنگی دشمن بعثی(هلاکت و مجروح شدن بیش از ۱۶ هزار تن و اسارت حدود ۱۹ هزارتن، نابودی کامل سه لشکر ارتش بعث و .....) وارد شد.

وی با اشاره به اینکه با ایثار و جانفشانی فرزندان ملت اسلامی ایران و به لطف الهی، خرمشهر آزاد شد خاطر نشان کرد: خرمشهرهای متعددی فتح کردیم و البته به فرموده ی امام حاضر انقلاب خرمشهرها در پیش است.

---

---

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه با تاکید بر اینکه زمانی که خرمشهر فتح شد، ما در وضعیت فقر و ضعف مفرط  قرار داشتیم ادامه داد: در آن برهه حتی سیم خاردار به ما نمی دادند چه برسد به فشنگ و ابزار و ادوات جنگی و موشک و موارد متعدد دیگر. اما به لطف خداوند به برکت خون شهدای عزیز با استقامت، مقاومت و وحدت، پیروز شدیم.

شریفی ابراز داشت: امروزه به برکت خون شهیدان و فداکاری های رزمندگان اسلام و ایران اسلامی، از دوران ترس و لرز، دوران بزن و در روهای دشمن عبورکردیم.

 

وی گفت:  از نظامی نوپا، تازه شکل گرفته، از کشوری ضعیف و عقب مانده از رژیم های گذشته خاصه رژیم منحوس پهلوی به نظامی بالغ، گسترش یافته و قدرتمند تبدیل شدیم.

شریفی افزود: پیشرفت هایی که در صنعت نانو، کشاورزی، صنایع و ادوات نظامی و جنگی، داشتیم، تبدیل شدن به محور و مقاومت و آگاهی بخشی به ملت های آزاده، شکست دشمن در جنگ های ۳۳ روزه، ۲۲ روزه و خصوصا در جنگی که برای نابودی جریان و تفکر مقاومت با طراحی جریان استکبار و حمایت مرتجعین منطقه و بوسیله گروهک تکفیری داعش در سوره به عنوان پیشانی جریان مقاومت صورت گرفت،از دیگر خرمشهرهایی هست که ایران اسلامی فتح کرد.

وی خاطرنشان کرد: جنگ اعراب و اسرائیل که به جنگ شش روزه (درسال ۱۹۶۷) را فراموش نکنیم که ارتش کشورهای عربی در هم شکسته و مضمحل شد و اراضی گسترده ای نظیر صحرای سینا، کرانه باختری رود اردن، اورشلیم شرقی، بلندی های جولان و ... را تصرف و اشغال کرده بودند اما همین ها اکنون در مقابل گروهی کوچک اما مقاوم بصورت پیاپی درحال شکست هستند.

شریفی  پیشرفت های صورت گرفته در علوم پزشکی از دیگر خرمشهرهای فتح عنوان کرد و  افزود:  زمانی پزشک های هندی و پاکستانی در این کشور جولان می دادند و وجود پزشک ایرانی در این استان و منطقه، یک رویا بود.

وی ابراز داشت: نظام اسلامی خدمات گسترده ای ارائه کرده اما امپراطوری رسانه ای دشمن با کمک پیاده نظام آنها(که خائنین به اسلام و ایران اسلامی هستند)، با انجام عملیات گسترده ی روانی، دروغ پردازی، اتهام زنی، تحریف و .‌..  تلاش کرده تا این خدمات یا دیده نشود و یا درحد موضوعاتی عادی و کوچک مطرح شوند.

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه با تاکید بر اینکه ما در جایگاه قدرت و شجاعت هستیم و ترس و بزدلی دشمن عیان شده است عنوان کرد: مگر اسارت و حقارت نظامیان آمریکایی و انگلیسی را فراموش کردیم؟ که در بدو اسارت خود را خیس کردند. مگر خرد شدن هیمنه ی آمریکا در منطقه را فراموش کردیم؟ اینها همه به برکت خون شهیدان و مکتب عاشورایی انقلاب اسلامی، ولایت و هدایت پیامبرگونه ی امامین انقلاب و حمایت ملت عزیز ایران از فرزندان خود در نیروهای مسلح است.

شریفی بیان کرد: بسیاری از سیاستمداران غربی براین باورند که هژمونی، تفوق، برتری و قدرت آمریکا دچار افول شده و نظم نوین جهانی در حال شکل گیری است اما با بمباران رسانه ای خود، مانع از اشکارشدن دقیق این موضوع می شوند.

وی اظهار کرد: حواسمان به عملیات روانی، به سیاه‌نمایی و دروغگویی های دشمن باشد. دشمن مدت هاست که وارد یک جنگ ترکیبی- شناختی گسترده شده  با شعار کاذب و دلفریب زن زندگی آزادی   تلاش می کند تا زنان و دختران عزیز و ما را فریب دهد، تا بیش از پیش به استثمار زن بپردازد.

این مقام نظامی بیان کرد:  زمانی که غرب و دشمنان بشریت در حال استثمار، بهره کشی و سوء استفاده های جنسی از زن بودند، خداوند یا نزول سوره های نساء و کوثر بر قلب پاک پیامیر اسلام(ص)، اهمیت زن را به جامعه ی بشری نشان داد.

شریفی با اشاره به اینکه  نارسایی ها و مشکلاتی داریم که امیدواریم حل شود گفت: 

با وحدت و یکپارچگی، با بصیرت افزایی، جهاد تبیین و مبارزه با جریان تحریف و رسوا نمودن آن، با عمل به توصیه ها و فرامین امام حاضر انقلاب حضرت امام خامنه ای، عملیات روانی دشمن را خنثی و دروغگویی های آنها را برملا کنیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه دچار غفلت نشویم و گرنه با ضربات مهلک دشمن بیدار می شویم گفت: چرا که به فرموده  امیرالمومنین علیه‌السلام «هرکس در زمان یاری رهبرش در خواب باشد، با لگد دشمن از خواب بیدار می شود.»

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک