آخرین اخبار

3. بهمن 1401 - 14:50   |   کد مطلب: 11033
کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت در پی اقدام ضد ایرانی پارلمان اروپا، با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه: رییس و جمعی از  کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت در پی اقدام ضد ایرانی پارلمان اروپا، با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه دیدار و گفت‌وگو کردند.

 

 

حسین واحدیان سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت با اشاره به عملکرد تحسین‌برانگیز سپاه در حوزه بهداشت و درمان کشور به ویژه در دوران مواجهه با بیماری کووید ۱۹ گفت: در دوران کرونا که همه از این بیماری وحشت داشتند اما این نهاد مقدس دوشادوش کادر درمان برای سلامت هموطنان از هیچ کوششی دریغ نکردند.

 

واحدیان افزود: با راه اندازی بیمارستان‌های صحرایی، تهیه و توزیع ماسک، گان، در در طرح شهید سلیمانی و نیز ظرفیت بسیج‌ در اداره و حراست از بیمارستان در زمان کرونا بر کسی پوشیده نیست.

 

وی سپاه پاسداران را تنها عامل جلوگیری از پیشرفت تروریسم در منطقه دانست تصریح کرد: سپاه پاسداران در امنیت مرزهای داخلی و خارجی با تقدیم هزاران شهید از کیان این مرز و دفاع می کنند و با مبازه قاطع و موثر با تروریسم و برچیده شدن داعش و تروریسم تکفیری از منطقه غرب آسیا امنیت را برای کشورهای این منطقه به ارمغان آورد.

 

 

واحدیان با تاکید براینکه مردم‌داری و مردم یاری از ویژگی‌های سپاه پاسداران است خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران و بسیج همواره در بلایای طبیعی مانند زلزله، سیل و مشکلات مشابه، حضور تعیین کننده داشته است و مردم ایران اسلامی قدران تلاش‌ها و زحمات پاسداران جان‌برکف انقلاب اسلامی هستند.

 

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه با اشاره به توطئه دشمنان علیه نظام اسلامی ایران گفت: دشمنان از زمان پیروزی انقلاب اسلامی توطئه و دسیسه‌های گوناگونی در عرصه‌های مختلف علیه نظام اسلامی به کار گرفته و تاکنون در همه ترفندهای خود شکست خورده‌اند.

 

سرهنگ علی‌اصغر پوربهشت با تاکید براینکه اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با این توطئه‌ها و دسیسه‌ها شکستنی نیست افزود: بدون شک اهداف دشمنان در ترفند اخیر هم به شکست منجر می‌شود چراکه جبهه کافر در برابر جبهه حق بر اساس وعده الهی نابود می‌شود.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک