آخرین اخبار

26. آبان 1401 - 22:05   |   کد مطلب: 10925
ارتباط دو سویه بین دانش آموزان و مسئولان مدارس، تقویت اعتماد به نفس، ارج نهادن به شخصیت‌دانش آموزان از اهداف اجرای این طرح است.

همزمان با سراسر کشور انتخاب شورای دانش اموزی مدارس متوسطه اول و دوم شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

 

 

 

معاونت پرورشی و تربیت بدنی اموزش و پرورش دهدشت در حاشیه این برنامه گفت: ارتباط دو سویه بین دانش آموزان و مسئولان مدارس، تقویت اعتماد به نفس، ارج نهادن به شخصیت‌دانش آموزان از اهداف اجرای این طرح است.

 

 

 

الیاس آذرکمان با اشاره به اینکه انتخاب شورای دانش آموزی تمرین مسئولیت پذیری برای دانش آموزان است افزود: دانش آموزان مهارت حل مسئله را از الان یاد و در مدارس یاد می گیرند و این مهارت همدلی و تفکر خلاق در بستر شورا محیا می‌شود.

 

 

 

وی اشاره به اینکه این انتخابات بین بیش از ۶ هزار دانش آموز در ۸۰ مدرسه مقطع متوسطه اول و دوم برگزار شد تصریح کرد: با همکاری واحد فناوری و سایر عوامل اجرایی انتخابات را به صورت الکترونیکی برگزار شد.

 

 

 

اذرکمان خاطرنشان کرد: انتخاب به صورت الکترونیکی زمینه اعلام نتایج سریع ، دوری از تخلفات را که ممکن کرده است و حضور دانش آموزان با نیازهای ویژه در عرصه انتخاباتی، نشانگرتوانمندی، لیاقت و پشتکار این دانش آموزان است .

 

 

 

وی ابراز داشت:در حقیقت شورای دانش آموزی یک سرمایه نامشهود در مدرسه است که بستر های لازم را برای ورود دانش آموزان به اجتماع و مشارکت در فعالیت های اجتماعی را فراهم وبا هم افزایی مثبت در بین دانش آموزان، کمک هایی بسیاری به مسئولان مدرسه می کند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک