آخرین اخبار

8. بهمن 1400 - 11:03   |   کد مطلب: 10319
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش منطقه دیشموک خبر داد؛
انتخابات مجمع دانش آموزی دیشموک برگزار شد+تصاویر
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش دیشموک گفت: در نیمه اول آبان ماه امسال انتخابات شوراهای دانش آموزی در مدارس منطقه برگزار و در هر مدرسه پنج تا هفت نفر به عنوان اعضای شورا انتخاب شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ حیات لایقی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش دیشموک گفت: در نیمه اول آبان ماه امسال انتخابات شوراهای دانش آموزی در مدارس منطقه برگزار و در هر مدرسه پنج تا هفت نفر به عنوان اعضای شورا انتخاب شدند.

 

وی افزود: مدیران مدارس ، توانمندترین عضو شوراهای مدارس را به آموزش و پرورش معرفی کردند که از میان ۱۹ نفر از برترین شوراها انتخاب شده، ۲ دانش آموز پسر و ۲ دانش آموز دختر به عنوان مجمع شورای دانش آموزی یا مشاوران مدیر آموزش و پرورش منطقه انتخاب شدند.همچنین ۱ دانش آموزان دختر و ۱ دانش آموز پسر نیز به عنوان اعضای علی البدل مجمع یادشده انتخاب شدند.

 

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش منطقه دیشموک در ادامه اظهارداشت : دو دانش آموز دختر و دو دانش آموز پسر نیز از میان ۱۹ دانش آموز به عنوان دانش آموزان برتر انتخاب و به استان معرفی می‌شوند که آنها نمایندگان شوراهای دانش آموزی منطقه در استان خواهند بود.

 

لایقی ضمن تشکر از کارشناس سازمان دانش آموزی منطقه تصریح کرد: اعضای شوراها با توجه به نقش مهمی که به عنوان رابط بین دانش‌آموزان و مدیر مدرسه دارند در ارتباط با موضوعات گوناگون نظیر آموزشی ، فرهنگی ، تربیتی ، اخلاقی ، بهداشت ، حوادث ، بلایای طبیعی ، انتظامات ، مشاوره ، مهارت های زندگی .. و نیز مسائل و مشکلاتی که در مدارس وجود دارد با تشکیل انجمن هایی که شامل ۱۴ مورد است پیگیر موضوعات و مشکلات و انتقال آنها به مدیر مدرسه می شوند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک