آخرین اخبار

5. آذر 1402 - 6:12   |   کد مطلب: 11366
فرمانده سپاه فتح مطرح کرد:
نقش مهم سران ایلات و عشایر در انتخابات
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: در انتخابات پیشرو نقش سران ایلات و طوایف استان بسیار حائز اهمیت است.

نشست سران ایلات و طوایف متنفذان شهرستان بویراحمد عصر امروز شنبه ۴ آذرماه در سالن حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد.

این برنامه به همت ناحیه مقاومت بسیج انصار الحسین (ع) سپاه ناحیه شهرستان بویراحمد برگزار شد.

 

 

سردار حمید خرم‌دل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از جزیره کیش و استان هرمزگان در اغلب شاخص‌ها بعد از آنها قرار دارد، گفت: اعتقاد دارم این اتفاق با درایت شما ریش‌سفیدان رخ‌داده است و رتبه‌های برتر حوزه‌های امنیتی با درایت شما ریش‌سفیدان است.

فرمانده سپاه کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه شما قصری تأثیرگذار و فرهنگی هستید گفت: برخی اعتقاد دارند در استان‌های زاگرس نیشن مسائل قومی مضر است؛ اما این موضوع قومی و قبیله‌ای یک ارزش و شاخص محسوب می‌شود جز اینکه در موارد منفی بکار گرفته شود. 

 خرم‌دل با بیان اینکه شما در طایفه و قوم‌وخویش خود حضور دارید و امروز با یک جنگ شناختی مواجه هستید، ادامه داد: در جنگ شناختی جای حق و باطل و ظالم و مظلوم عوض می‌شود و شما ریش‌سفیدان می‌توانید به نسل امروز آگاهی‌رسانی کنید که رشد انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی و سیاسی و اقتصادی چه تغییری ایجاد شده است و اینکه چه آسیب‌هایی نظیر ظلم و تبعیض و بی‌عدالتی وجود داشت پس باید این موضوعات در قالب فیلم و جزوه و کتاب سرنوشت این استان را تهیه کند.

 

 

وی با بیان اینکه در هرکجا و منطقه‌ای ممکن است خطایی رخ دهد یا مثلاً خرم‌دل اشتباهی رخ‌داده است این موضوع را تعمیم به کلیت می‌دهد و این موضوع نشان از تبلیغات منفی است که شما بزرگان می‌توانید اثرگذار باشید، گفت: امروز در هر نهادی؛ مانند دادگاه نیروی انتظامی مراجعه کنید مطالبات شما بررسی می‌شود.

 فرمانده سپاه فتح تأکید کرد: امروز شما می‌دانید به دنبال هر کاندید فردی باشید و هیچ‌کس حق ندارد مانع شما شود؛ اما باید به‌گونه‌ای باشد که این دنباله‌روی‌ها و حمایت‌ها از آسیب‌هایی نظیر تنش جلوگیری کند که در این راستا لازم است مدیریت و حضور به‌موقع داشته باشیم.

 خرم‌دل تصریح کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد با وجود حضور ۷۰ درصدی و ۱۰۰ درصدی جای نگرانی نیست؛ اما شما بزرگواران در حوزه ایجاد امنیت نقش مهمی دارید و از شما می‌خواهیم در کنار تعلقات خاطر به دیگران، سبب وحدت و انسجام و مانع از دلخوری بین سایر طوایف شوید.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک