آخرین اخبار

17. آذر 1402 - 18:03   |   کد مطلب: 11378
با حضور جامعه رسانه‌ای استان برگزار شد؛
مراسم گرامیداشت خبرنگاران شهید و فقید کهگیلویه‌و‌بویراحمد
مراسم گرامیداشت خبرنگاران فقید استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور جامعه رسانه‌ای استان برگزار شد.

مراسم دومین سالگرد درگذشت خبرنگار فقید و با اخلاقی استان زنده سید حمدالله خواهش نیک و همچنین شهید خداعف عبدیانی با حضور اصحاب رسانه استان در جار جایگاه ابدیشان در منطقه بازرنگ و گلزار شهدای یاسوج برگزار شد‌.

 

در این مراسم جمعی از خبرنگاران، اصحاب رسانه و بسیج رسانه حضور پیدا کردند و یاد و خاطره مرحوم خواهش نیک را گرامی داشتند.

 

 

 

سیدحمداله اکوانی در این مراسم با بیان اینکه بیش از ۲۰ سال با مرحوم خواهش نیک در مسئولیت‌های مختلف در آموزش و پرورش و صدا و سیما کار کردم، گفت: تمام اوصاف و ویژگی‌ها را مرحوم خواهش‌نیک در حوزه رسانه داشت و می تواند الگو برای همه ما باشد. 

 

 

 

رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تلاش داشتم و فکر کردم چگونه اوصاف وی را مطرح کنم تا در شان او باشد، گفت: قرآن کریم بخشی از سوره هایی در خصوص انسان، ویژگی های او، اوصاف و صحبت دارد و در این آیات صفات پسندیده مطرح شده است که ویژگی‌های برجسته انسانی در وجود مرحوم خواهش‌نیک وجود داشت و هیچ‌کدام از ویژگی های و اوصاف ناپسند در وی وجود نداشت.

 

 وی گفت: در آیات قرآن صفات خوب و بد تشریح شده است در آیات قرآن انسان‌های خوب انسان‌های فطرت گرا و انسان‌های بد طبیعت گرا کسانی که در بند دنیا هستند اما انسان های وارسته کسانی که در مسیر الهی قرار دارند از جمله انسان خوب هستند و مرحوم خواهش‌ نیک از جمله انسان‌هایی بود که در سبیل راستی و درستی قرار داشت.

 

 

 

اکوانی گفت: مرحوم خواهش‌نیک صفات ویژگی های یک انسان با ایمان، با تقوا و مصلح اجتماعی بود و کسی را بر دیگری برتری نمی‌داد.

 

 

 

وی ادامه داد: دو نوع انسان داریم کسانی که از هر موقعیتی استفاده می کنند تا جایگاه و شناختی و کسب هویتی داشته باشند اما نوع دیگری از انسان‌ها در سکوت و در مسیر حرکت و براساس فطرت الهی دارند و به مرور برای مردم شناخته می‌شوند که مرحوم خواهش نیک برای رضای خدا و انجام وظیفه و تکلیف حرکت می‌کرد. 

 

 

 

وی افزود: در مواردی مرحوم خواهش‌نیک به من برای حل مشکلاتی در زمان حضور در آموزش و پرورش مراجعه کردند آن زمان خلأ مرحوم خواهش نیک احساس می‌شدو بابت وجود او و اثرگذاری‌هایش به او، فامیل، اقوام و بستگانش تبریک و تسلیت می‌گویم.

 

مدیر کل صدا و سیما در این برنامه با اشاره به مسئولیت پذیری و تعهد مرحوم خواهش‌نیک اشاره داشت و گفت: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در صحنه‌هایی همچون انتخابات پیشگام هستند و با شروع رای گیری در اولین ساعات صبح برای حضور در انتخابات حضور پیدا می کنند.

 

 

 

امیر رئوف گفت: در انتخابات قبلی از سوی شبکه خبر به ما اعلام شد برای حضور به موقع مردم در ساعت ۶ صبح گزارشی گرفته شود در این رابطه از حوزه معاونت اخبار برای معرفی خبرنگار کشوری درخواست داشتم در این رابطه مرحوم خواهش‌نیک را معرفی کردند.

 

مدیر کل صدا و سیما ادامه داد: مرحوم خواهش نیک با حضور در محل های رای گیری راس ساعت ۶ صبح حضور پیدا کرد و از نقش آفرینی مردم استان گزارشی تهیه کرد. 

 

رئوف ادامه داد: گزارش مرحوم خواهش‌نیک موجب تجلیل رئیس شبکه خبر شد زیرا با شور و اشتیاق از نقش آفرینی مردم و دعوت آنها برای حضور حماسی در انتخابات با عناوینی همچون دریای خروشان ملت دعوت کرد.

 

گفتنی است پایان بخش این برنامه جمعی از اصحاب رسانه بر روی قبر مطهر شهید خداعفوعبدیانی به عنوان شهید رسانه استان حضور‌ داشتند و فاتحه‌ای قرائت کردند و یاد و نامش را گرامی داشتند.‌

 

دیدگاه شما

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک