آخرین اخبار

13. مرداد 1402 - 17:58   |   کد مطلب: 11262
نماز جمعه 13 مرداد 1402، ظهر امروز به امامت حجت الاسلام علی وحدانی فر با حضور مردم انقلابی شهر دهدشت در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی "کهگیلویه" حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های این هفته، توطئه‌های این روزهای دشمنان در دلسرد کردن مردم نسبت به مسئله عاشورا را یادآور شد و اظهار کرد: دشمن وقتی دید در این مسئله موفق نشد به قرآن‌سوزی روی آورد و فکر کردند می‌توانند جلوی گسترش اسلام را بگیرند اما با این کار قرآن را بیشتر معرفی کردند، مجدد با اقدام دیگری گروهک‌های تروریستی را در برخی استان‌ها تجهیز کردند که این مسئله هم توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) خنثی شد.

امام جمعه کهگیلویه در ادامه صحبت‌های خود با بیان این‌که تحلیلگران آمریکایی می‌نویسند که پروژه تحریم باعث تضعیف واشنتگن شده است گفت: اگر کشورهای مستقل مقابل استکبار بایستند چنین فضایی به وجود خواهد آمد.

وی از تصمیم مدبرانه بانک مرکزی به خاطر حذف دلار در سفر اربعین تشکر کرد و گفت: امروز دیگر معادلات دنیا معادلات غربی‌ها نیست.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر روز خبرنگار را یادآور شد و با بیان این‌که یکی از مهم‌ترین آثار موفقیت یک جامعه اطلاع‌رسانی درست است، به تشریح رسالت‌های یک خبرنگار در تراز انقلاب پرداخت و اظهار کرد: اعتماد عمومی، امیدآفرینی، روشنگری و آگاهی‌بخشی و نقد منصفانه از جمله رسالت‌های یک خبرنگار موفق است.

امام جمعه کهگیلویه افزود: اما متأسفانه برخی جاها خبرنگاران را به روابط عمومی تبدیل‌ کرده‌اند و اجازه نقد به خبرنگار نمی‌دهند، هر وقت جامعه نقد منصفانه شد به پویایی می‌رسد.

حجت‌الاسلام وحدانی با یادآوری مسئله عفاف و حجاب، با توجه به برخی بی‌حرمتی‌ها در کشور گفت: انتظار داریم مجلس زودتر لایحه عفاف و حجاب را حل کنند.

وی در ادامه صحبت‌های خود وضعیت نامناسب راه‌های روستایی شهرستان را یادآور شد و خطاب به مسؤولان که آقایان داریم فرصت‌ها را از دست می‌دهیم گفت: باز باران از راه می‌رسد و مشکلات راه‌های ارتباطی به وجود خواهند آمد، پیمانکاران شکم‌سیر و مدیرانی که کار جدی نمی‌گیرند، چه کسی باید جلوی این پیمانکاران که دغدغه نظام و مردم را ندارند بگیرد؟ چرا برخی روستاها چندین سال و سالی چند بار زیرسازی می‌شود و با یک باران دوباره تخریب ‌می‌شوند؟

وی ادامه داد: راهداری حواله به پیمانکار می‌دهد و بالعکس، اما پیمانکار پول این مردم را می‌برد با خرید ماشین شاسی‌بلند و خانه در کلان‌شهرها، و دود آن به چشم مردم می‌رود، نهادهای نظارتی این‌جا به وظیفه خود عمل کنند.

امام جمعه کهگیلویه گفت: این مسائل نباید به خطبه‌ها کشیده شود اما این‌قدر در جلسات به شما گفتیم و توجه نکردید که حال مردم به ائمه جمعه مراجعه می‌کنند و می‌خواهند صدایشان را فریاد بزنند، سوال این است چرا روستاهایی که مدیر دارند آسفالت می‌شوند اما روستاهای که کسی را ندارند به آن‌ها توجه نمی‌شود!؟ تا فصل بارش نرسیده چاره‌جویی کنید.

وی بیان کرد: مقصر نظام اسلامی نیست، بلکه مقصر مسؤولان ناتوانی هستند که با لابی منصوب شدند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک