آخرین اخبار

21. آذر 1401 - 7:21   |   کد مطلب: 10973
صبح امروز امام جمعه دهدشت با همراهی رئیس اداره بهزیستی کهگیلویه از نزدیک با خانواده دارای۴ فرزند معلول دیدار و در جریان مشکلات انها قرار گرفت.

مادر این خانواده چهار معلولی با اشاره به اینکه دارای ۴فرزند دختر معلول ناشنوا است گفت: یکی از فرزندان ۴ سال عقد کرده ولی به دلیل شرایط بد اقتصادی هنوز نتوانسته جهیزیه او را تکمیل کنیم.

 

 

 

وی افزود: خانه ای که در آن زندگی می کنم هم از داخل هم بیرون دارای ترک های متعددی است در این راستا بهزیستی کمکی کند که بتوانیم این خانه را بازسازی کنم.

 

 

 

امام جمعه دهدشت، ارائه خدمات به خانواده های دارای فرزند معلول را نوعی عبادت و توفیق الهی دانست و گفت:بطور قطع رسیدگی به نیازها و مشکلات این افراد وظیفه شرعی و انسانی است.

 

 

 

حجت‌الاسلام علی وحدانی فر با اشاره به اینکه نهاد امامت جمعه با همه توان در خدمت مردم است و هر جا نیاز به کمک باشد کوتاهی نخواهیم داشت ابراز داشت: در کل کشور خدمات بسیار خوبی نسبت به معلولان انجام گرفته است.

 

 

 

وی تصریح کرد: قانون در کشور این است که خانواده ۲معلول نیاز های مسکن آنها حل و برطرف کنند. اما در این میان خود معلولان و خانواده های آنها نسبت به طرح ها و قوانین آشنا نیستند و پیگیری نمی کنند.

 

 

 

رئیس بهزیستی شهرستان کهگیلویه در این دیدار گفت: در راستای طرح ساخت مسکن خانواده های دارای فرزند معلول به هر فرزند برای ساخت مسکن و خانواده مساعدت می شود.

 

 

 

شکرایی در ادامه خدمت به معلولان و جامعه هدف و همچنین تلاش برای توانمند کردن آنها را از مهمترین وظایف سازمان بهزیستی دانست و افزود: در راستای تامین مسکن برای مددجویان وام بلاعوض برای خانواده های دارای ۲ معلول در نظر گرفته شده است و نیز می توانند با مراجعه به مسکن شهرسازی در طرح نهضت مسکن نام نویسی کرده و از خدمات ارائه شده به مددجویان در این رابطه استفاده کنند.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک