کدخبر: ۹۹۷۲
۱۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۹
چاپ

فراری شدن ساکنان مسکن مهر دهدشت از بوی تعفن کانال فاضلاب و پاسخ شهردار+فیلم

ساکنان مسکن مهر دهدشت با ارسال پیام و تصاویر به این رسانه، از تجمع فاضلاب و عدم توجه مسئولان به این واحدهای مسکونی گلایه کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ در پیام ارسالی ساکنان مسکن مهر دهدشت به این رسانه، اجرایی نشدن شبکه فاضلاب شهری در این بخش از شهر موجب گلایه‎مندی اهالی آن شده است.

 

 

 

 یکی از ساکنان این واحدها نسبت به بی توجهی به مشکلات مسکن مهر اشاره کرد و گفت: جمع شدن فاضلاب موجب بوی نامطبوعی در منطقه شده و برای ساکنان که از کولر آبی استفاده می کنند مشکلات زیادی را به وجود اورده است ضرورت دارد که مسئولان رسیدگی کنند.

 

 

 

شهروند دیگر ساکن این منطقه گفت: نه می توانیم مهمان به خانه های خود دعوت کنیم ونه خودمان به راحتی می توانیم غذا بخوریم از بس این بوی تعفن در خانه های ما پیچیده است.

 

 

 

یکی دیگر از ساکنان این سایت گفت: چندین نوبت با دیگر اهالی ساکن در این مجموعه به فرمانداری، مسکن و شهرسازی مراجعه و صحبت کردیم قول همکاری داده شده ولی این وعده ها عملی نشد. 

 

 

 

یکی دیگر از اهالی گفت: اگر چه بسیاری از مشکلات و کاستی های مسکن مهر، ارمغان مدیران گذشته است، اهمال مدیران فعلی در رفع این مشکلات سبب تداوم بی مهری به این واحدهای مسکونی شده است.

 

 

 

    شهردار دهدشت،در مورد مشکلات و گلایه های ساکنان واحدهای مسکونی مهر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری کهگیلویه گفت: در بازرسی های به عمل آمده مشکلات این سایت به حوزه مسکن و شهرسازی بر می گردد.

 

 

 

احسان تابش نژاد افزود: طی تماسی با رئیس مسکن و شهرسازی، خواستار حل این مشکل شده چرا که این معضل خارج از حوزه مسئولیتی شهرداری است.

 

 

 

این مسئول با اشاره به اینکه با تماسی که با قاسمی رییس مسکن و شهرسازی داشتند عنوان شد: پیگیر واترجت و برخی دستگاه‌های دیگر از آب و فاضلاب استان هستند تا در هفته آینده این مشکل را برطرف کنند.

 

 

 

تابش نژاد گفت: پیمانکاری که محوطه سازی انجام داده، دریچه های فاضلاب را پر و بسته شده است که باید مسکن و شهرسازی آن را آماده کند و تحویل اب و فاضلاب برای اقدامات بعدی دهند.

 

 

 

وی در پایان با اشاره به اینکه شهرداری در این بین بلاتکلیف است بیان داشت: در بحث لایروبی، به صورت متمرکز کاری که از دست انها بر می آید انجام می دهند و منتظر هستند تا مسکن و شهرسازی با همکاری اب و فاضلاب مشکل بخش خود را حل و فصل کنند.

 

 

 

گفتنی است این رسانه مشکل اهالی این منطقه از شهر دهدشت را تا برطرف شدن کامل آن پیگیری خواهد کرد.

 

                            

دانلود

 

انتهای پیام/