کدخبر: ۹۹۳۳
۳۱ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۱
چاپ

پاسخ رئیس بیمارستان بی بی حکیمه گچساران؛ به لجبازی دو پزشک به قیمت مرگ مادر و کودک درگچساران/برخی پزشکان تبانی می کنند!

دکتر گرجی زاده گفت:سوالم این است که چرا بیمار مجدد به بیمارستان مراجعه نکرد و سونو مجدد ارائه نداد این خود گواهی بر کذب بودن تمامی مدارک بیمار است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، دکتر روح انگیز گرجی زاه، رئیس بیمارستان بی بی حکیمه(س) گچساران در واکنش به خبر ( لجبازی دو پزشک به قیمت مرگ مادر و کودک درگچساران/در این شهر چه خبر است؟ اینجا بخوانید) گفت:انجام سزارین انتخابی (الکتیو) در بیمارستان منوط به رعایت پروتکلهای وزارت بهداشت ودرمان است.

 

وی افزود:متاسفانه برخی همکاران با تبانی و داشتن مقاصد مالی سعی در انجام عمل های غیر ضروری دارند و لذا در صورت عدم به نتیجه رسیدن مقاصد خود با تحریک بیمار و هدایت به ادارات از جمله فرمانداری و غیره سعی درتشویش اذهان عمومی را دارند.

 

دکترگرجی زاه افزود: این بیمار با مراجعه به سالن اجتماعات فرمانداری و ایجاد سر و صدای کاذب و تشویش اذهان عمومی سعی در مظلوم نمایی و فریبکاری افکار عمومی را داشته، از این بیمار درخواست تکمیل پرونده را جهت انجام سزارین داشتیم و همچنین انجام سونوگرافی مجدد جهت صحت و سقم موضوع ،که بیمار از انجام آن خودداری نمود و به بیمارستان مراجعه نکرد.

 

وی تصریح کرد:سوالم این است که چرا بیمار مجدد به بیمارستان مراجعه نکرد و سونو مجدد ارائه نداد این خود گواهی بر کذب بودن تمامی مدارک بیمار است این خود قرینه ایست بر عدم صحت مدارک بیمار و لذا وظیفه بنده به عنوان مسئول بیمارستان نظارت بر رعایت پروتکلهای وزارت بهداشت و درمان است و در این راستا باید پاسخگو باشم.

 

رئیس بیمارستان بی بی حکیمه(س) گچساران افزود:صرف اظهارنظر یک بیمار که به مقاصد خود نرسیده دلیل بر صحت موضوع نمی‌باشد. در واقع اصل ماجرا به شکل دیگری بوده است.

 

دکتر گرجی زاده ادامه داد:با توجه به اینکه این نوع مطالب موجب زیر سوال بردن خدمات بیمارستان و دلسردی در عملکرد همکاران و پایبندی به پروتکل های قانونی وزارت بهداشت می شود.لذا حق پیگیری این مورد از مراجع ذیصلاح برایمان محفوظ و قطعا ضمن اعتقاد به پاسخگویی، شفافیت هر گونه مطلبی که موجب تشویش اذهان در جامعه و زیر سوال بردن خدمات بیمارستان گردد را پیگیری خواهیم نمود.

 

انتهای پیام/