کدخبر: ۹۹۰۷
۱۷ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۳۳
چاپ

فرمانده نیرو انتظامی کهگیلویه خبر داد؛

دستگیری دوسارق و کشف اموال مسروقه اوراقی در کهگیلویه+تصاویر

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری دو سارق و کشف یک دستگاه خودروی پراید و کشف زیادی اموال مسروقه اوراقی در اجرای طرح مقابله با سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ فرمانده نیروانتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری دو سارق و کشف یک دستگاه خودروی پراید و کشف زیادی اموال مسروقه اوراقی در اجرای طرح مقابله با سرقت در این شهرستان خبر داد.

جهان دیماز در تشریح این خبر گفت : در جهت تامین امنیت عمومی مردم و برخورد قاطعانه با هنجارشکنان قانون گریزان و مخلان نظم و امنیت عمومی ، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در جهت پیشگیری از سرقت در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت. 

 

وی افزود: در اجرای این طرح مأموران پلیس آگاهی پس از تحقیقات تکمیلی اخذ اظهارات شکات و بررسی فیلم دوربین های مداربسته شناسایی سارقان در دستور کار قرار گرفت و پس از به دست آوردن مستندات و فعال نمودن منابع خبری با دستور مرجع قضایی سارقین به هویت های معلوم شناسایی و دستگیر شدند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: در اجرای دستور قضایی متهمین تحت نظر قرار گرفتند که در تحقیقات از آنها نسبت به بزه های انتسابی اعتراف و در تحقیقات به اوراق کردن خودروی مسروقه و به دو فقره سرقت اعتراف نمودند.

 

دیماز گفت: مأمورین توانستند از مخفیگاه متهمین اموال مسروقه سرقتی و همچنین اوراق کردن وسایل خودرو از جمله یک دستگاه خودروی سواری پراید,دو دستگاه موتور خودرو که شماره موتور و شاسی مخدوش و تراشیده بودند, چهار عدد سپر، دو دست صندلی، چهار عدد داشبورد، ده عدد چراغ،مقدار زیادی سیم کشی، اقلام زیادی از وسایل و قطعات و شش دستگاه ضبط خودرو از مخفیگاه متهمین کشف و ضبط و متهمین جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند که از آن طرف روانه زندان گردیدند.

 

وی در پایان تاکید کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز ، پارکها و تفرج گاه ها به صورت مستمر در شهرستان ادامه خواهد داشت.

 

دیماز افزود: متخلفان، مجرمان و هنجار شکنان بدانند پلیس با هرگونه مظاهر قانون گریزی طبق قانون به شدت برخورد خواهد کرد.

 

تصاویر تکمیلی: