کدخبر: ۹۹۰۶
۱۷ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۴
چاپ

در گفتگو با رئیس شرکت برق شهرستان کهگیلویه مطرح شد؛

افزایش ۲۰ درصدی مصرف برق در شهرستان کهگیلویه

مدیر شرکت برق شهرستان کهگیلویه از افزایش ۲۰ درصدی پیک بار برق در این شهرستان نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ شهرستان کهگیلویه از جمله مناطق گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که  تابستان هایی گرمی داشته و دمای هوای این شهرستان در  روزهای تابستان به بالای ۴۰ درجه  بالاتر می رسد.

 
توصیه مسئولان امر به مردم بر رعایت الگوی مصرف برق حتی با خاموش کردن یک لامپ غیرضروری از راهگشای صنعت برق خواهد بود که همین امر مانع از خاموشی ها شده، و تحمل گرمای بدون برق در شرایطی که دما و گرمای هوا بالا باشد غیر قابل تحمل خواهد بود.
 
---
 
در همین خصوص مدیر شرکت برق شهرستان کهگیلویه گفت: باتوجه به افزایش دمای هوا و افزایش مصرف برق در نتیجه خاموشی هایی در سطح شهر و روستا خواهیم داشت.
 
مهرداد تابش نژاد افزود: از مشترکین برق شهرستان می خواهیم که با توجه به گرمای هوا نسبت به مصرف برق صرفه جویی کنند و در ساعات اوج مصرف از وسایل برقی پر مصرف در صورت امکان استفاده نکنند.
 
 
وی تصریح کرد: از  ساعت ۲۰تا ۲۴ شب و در روز از ساعت ۱۳ تا ۱۸عصر موارد را رعایت کنند تا دچار خاموشی های مکرر در شهرستان نشویم.
 
---
 
تابش نژاد از ۲۰ درصد افزایش پیک بار برق در شهرستان نسبت به گذشته خبر داد و  گفت: امسال در سطح شهرستان حدود ۸۷مگابایت پیک بار بوده که نسبت به مشابه قبل حدود ۱۳ مگابایت افزایش بار داشته است.
 
این مسئول افزود: اگر مردم در مصرف برق رعایت نکنند این خاموشی های بدون برنامه با توجه کمبود تولید برق ادامه خواهد داشت .
 
انتهای پیام/