کدخبر: ۹۹۰۴
۱۶ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۳
چاپ

16 تیر ماه و آخرین وضعیت دلتا کرونا در بویراحمد/ اعلام محدودیت های وضعیت قرمز

چراغ کرونایی شهرستان بویراحمد قرمز شد تا در نشست ستاد شهرستانی کووید 19 محدودیت های اصناف و منع تردد اعلام شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد در این نشست با اشاره به وضعیت قرمز کرونا گفت: اصنافی که رعایت نکنند پلمپ خواهند شد.

 

یزدانپناه با اشاره اینکه مشاغل گروه1 می توانند در شرایط قرمز فعالیت داشته باشند ابراز داشت: مشاغلی که مایحتاج زندگی و ضروری مردم را تامین می کنند شامل سوپر مارکت ها، لبنیاتی ها، میوه فروشی ها، داروخانه ها اجازه فعالیت دارند.

 

وی به فعالیت برخی کارخانه های تولیدی اشاره و گفت: کارخانه های تولیدی، شرکت های آب، برق، گاز، و مراکز امنیتی و نظامی و پروتیینی و خدمات وابسته در محدودیت های کرونایی وضعیت قرمز می توانند به فعالیت ادامه دهند.

 

رئیس شبکه بهداشت بویراحمد در ادامه فعالیت فروشگاه الکترونیکی،‌ گل و تزیینی و آتش نشانی را مجاز ارزیابی کرد و اظهار داشت: مشاغل درون تالارهای سرپوشیده، چایخانه ها و‌قهوه خانه ها، آموزش گاه موسیقی ، موزه ها و مهد کودک ها باید تعطیل باشند.

 

یزدانپناه از تعطیلی اماکن ورزشی خبر داد . رییس پلیس راهور شهرستان بویراحمد در این نشست تاکید کرد: از امروز 16 تیر کنترل تردد در شهرستان بویراحمد تا پایان روز جمعه 18 ماه جاری ادامه دارد.

 

خوشوقت به محدودیت تردد از ساعت ۲۲ شب تا ساعت ۳ بامداد اشاره کرد و افزود: باتوجه به گرمای طاقت فرسا، سایبانی در محدوده زندان برای مجریان محدودیت های تردد وجود ندارد.

 

وی با بیان اینکه بیشترین مواجه با بیماری را پلیس راهور دارد از مسئولان بهداشتی خواست تا در رابطه با واکسیناسیون این افراد چاره اندیشی شود.

 

فرماندار شهرستان بویراحمد با ابراز گلایه از فعالیت شهر بازی ها در یاسوج گفت: دستورالعمل ها و مصوبه ستاد ملی کرونا در شرایط قرمز ابلاغ شده و باغات گردشگری مجاز هستند ۳۰ درصد مسافر داشته باشند که در این رابطه باید میراث فرهنگی و گردشگری به صورت ویژه نظارت کند. خبر در حال تکمیل.....