کدخبر: ۹۸۲۲
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۵۸
چاپ

در آیین افتتاح ستاد جوانان رضایی در دهدشت مطرح شد؛

رضایی می‌تواند اقتصاد را سامان دهد/اعتماد را به جوانان بر می گردانیم+عکس و فیلم

ستاد جوانان انتخاباتی محسن رضایی، کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهر دهدشت افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ علی اصغر حبیبی در آیین افتتاح ستاد جوانان رضایی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات در دهدشت به رسالت و سنگینی که انتخابات ۲۸ خرداد دارد اشاره و گفت: امروز ما گرفتار چالش ها و مشکلاتی هستیم که هر کس نمی تواند آن ها را پاسخگو باشد و به جنگ این چالش ها رفته و انها را رفع کند.

 

وی با اشاره به اقتصاد و معیشت بیمار کشور افزود: اقتصادی که فاصله طبقاتی را از زمین تا عرش کرده و معیشت بر  مردم چنان تنگ شده که مردان در مقابل جیب های خود احساس شرمساری می کنند.

 

فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: جامعه اسلامی ما گرفتار اژدهای گرانی ، تورم و مبازه با فقر و غناست.

 

حبینی به اقتصاد بیمار اشاره و بیان داشت: اقتصادی که سرمایه دار را سرمایه دارتر، و فقیر را فقیرتر کرده است و امروز دامن جامعه اسلامی را گرفتار کرده است.

 

وی عنوان کرد: امروز باید کسی وارد عرصه کارزار شود که به وضع قتصاد سروسامان داده و توانمندی مبارزه با این نابسامانی ها را داشته باشد.

 

این یادگار هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: کسی را باید کرد که کسی ان طرف مرز انتظارش را نکشد و ارز ۴۲۰۰را نگیرد و ان طرف مرز بفرستد.

 

حبیبی افزود: کسی باید بر سر کار بیاید که در جامعه ایرانی بر جناح سیاسی خاصی وابسته نبوده و گوشش بدهکار فرمایشات انها نباشد.

 

وی به مسئله  امنیت اشاره و عنوان کرد: با تمام پیشرفت هایی که در حوزه نظامی داریم، امروزه در جامعه با چالش نابسامانی در مسئله امنیت روبرو هستیم.

 

حبیبی تصریح کرد:چرا در مرکز نظامی جمهوری اسلامی به وسیله اهن پاره های دشمن دانشمندان هسته ای ما را ترور کنند؟ باید کسی بیاید که این ناامنی را حل کرده و این ناامنی ها را از بین ببرد.

 

فرمانده دوران دفاع مقدس به اختلاف و اختلال بین مسئولان اشاره و عنوان کرد: چرا فرزندان ما از ما حرف شنونی  نداشته و گریز پا شده اند؟! همه اینها به خاطر آن است که ارامش، ازدواج، شغل، مسکن و ... می خواهند ولی وقتی جوان ما در قاب مسئولان نگاه می کنند این چیزها وجود ندارد.

 

حبیبی افزود: امروز به واسطه ندامکاری ها و بی تدبیرهایی که به وجود امده جوانان بی اعتماد شدند و این بی اعتمادی باعث شده است که اختلاف بین نسلی به وجود بیاید و اگر این اختلافات حل نشود جوانان انقلابی و اسلامی را کمتر شاهد خواهیم بود.

 

وی تصریح کرد: کسی باید به وضع موجود سروسامان بخشدو اعتماد از بین رفته را باز گرداند و این سرمایه های اجتماعی را به حرکت در آورده و امروز جز رضایی کسی قادر به ادامه کار نیست.

 

رزمنده هشت سال دفاع مقدس به دوره ریاست جمهوری ۸ساله هاشمی،خاتمی و روحانی اشاره و عنوان کرد: در زمان هاشمی اوج مسائل اقتصادی و اختلاف طبقاتی و اختلال بین نسلی ایجاد شد، دوران خاتمی و روحانی گره ها و مشکلات حل نشد و بیشتر نیز شد  و اینده را سپردن به چنین افرادی خطاست و امروز باید کسی بیاید که علم ، تخصص، تعبد و شجاعت داشته باشد.

 

حبیب با اشاره به برنامه های رضایی تصریح کرد: اگر به برنامه نگاه کنید اصلاحات در همه سازمان ها و نهادها را پیشنهاد داده است که اختلاف و ختلال ها حل کرده و اعتماد را به جوانان بر گرداند.

 

وی به شاعبه ماندن و رفتن رضایی از کارزار انتخاباتی نیز اشاره و افزود: رضایی امده است تا اخر بماند، ارا مردم و جوانان در انتخابات تحقق پیدا کند و این رقابت را با رعایت اخلاق، دیانت و اعتقاد ادامه خواهد داد.

 

حبیبی در پایان به سخنان رضایی در مناظره دوم اشاره و تصریح کرد: ایا کسانی که با شما هم رای نبوده دشمن شماست؟! اگر این فهم شماست اف بر آن!!! چرا رضایی را متهم به رذایلی می کنید که مخصوص خود شماست؟!!

 

                            

دانلود

تصاویر تکمیلی: