کدخبر: ۹۷۱۶
۱۱ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۵
چاپ

توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان بخش چاروسا+عکس

رزمایش همدلی و احسان گروه‌های جهادی بخش چاروسا به ایستگاه عیدانه رسید.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ کسی فکرش را نمی کرد ویروس کرونا این مهمان ناخوانده پا به کشور بگذارد و چنان جا خشک کند که هر روز چهره جدیدی را از خود به نمایش بگذارد.   با شیوع این ویروس منحوس خیلی  از کسب کارها  به تعطیلی کشیده شد و بسیاری از خانواده‌ها با مشکلات زیادی مواجه شدند.  

به دنبال انتشار این ویروس با همه خسارت‌ های مالی و جانی که در پی داشت اما از نیمه شعبان سال گذشته در پی فرمایشات مقام معظم رهبری با توجه به شرایط اقتصادی پیش آمده برای کشور در دوران کرونا و مشکلات معیشتی که برای قشرهای ضعیف و آسیب پذیر به وجود آمد،  نقش عموم مردم را در این خصوص روشن شد و  موجی از همدلی، احسان و کمک های مومنانه  در جامعه برای رفع کمبودها و دستگیری از نیازمندان  به راه افتاد.    

گروه‌های جهادی که همیشه پیش قراولان کارهای جهادی در تمام بحران های حساس کشور بودند این بار نیز  به فرمان رهبری  لبیک گفته و با اجرای رزمایش‌ های مواسات، همدلی و احسان نقش خود را به خوبی ایفا کردند.  

  در شهرستان کهگیلویه نیز مانند سایر شهرستان ها و استانهای کشور پایگاه‌ های بسیج، مساجد و گروه‌های جهادی و خیرین با شور همدلی که بین همه ایجاد شد صحنه هایی از همدلی به وجود آمد که سبب شد این اقدامات  تسکین دردهای مستمندان و نیازمندان اسیب دیده باشد.  

در همین راستا از ابتدای طرح کمک های مومنانه و احسان و همدلی گروه خیریه عماد و گروه جهادی شهدای چاروسا با مشارکت خیرین بیش از  ۴۲۰ بسته ی غذایی بین نیازمندان ۴۰ روستا این بخش توزیع کردند.  

مرحله جدید این طرح موسات و کمک های مومنانه همزمان با سال ۱۴۰۰  نیز ادامه پیدا کرده که ۱۵۰ بسته غذایی بین نیازمندان چاروسا توزیع شده تا سفره این قشر از جامعه در شرایط کرونایی و تنگنای اقتصادی در ایام عید خالی نباشد.

  این بسته ها توسط ستاد اجرایی فرمان امام ره تامین، که ارزش ریالی این بسته ها بیش از ۵ میلیون ریال است.  

  گفتنی است؛ این گروه جهای با مشارکت در دوخت، تولید و توزیع بیش از   ۱۲ هزار ماسک، ضدعفونی معابر و خیابان ها در اوج بحران شیوع کرونا نقش فعالی داشته و خدمت رسانی مشغول بودند.    

تصاویر تکمیلی: