کدخبر: ۹۶۸۰
۲۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۸
چاپ

نامگذاری سالن ورزشی در کهگیلویه به نام بانوی شهیده

سالن ورزشی دهدشت به نام شهیده«گلنار امامیان‌پور» نامگذاری شد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛با حضور فرماندار، مدیرکل بانوان استانداری، مسؤولان بنیاد شهید و ورزش و جوانان از نامگذاری سالن ورزشی به نام بانوی شهید شهرستان رونمایی شد.

دارا کریمی‌نژاد در آیین غبارروبی از مزار این شهیده اظهار داشت: زنان ایثارگر در دوران دفاع مقدس نقش بارزی ایفا کردند اما گمنام ماندند.

فرماندار کهگیلویه گفت: تنها شهیده شهرستان معرفی نشده و کمتر کسی می‌داند در این گلزار یک شیرزن شهید آرمیده است.

نادیان صداقت نیز با اشاره به اینکه زنان کهگیلویه و بویراحمد در عرصه‌های گوناگون حضور دارند و افتخارآفرینی می‌کنند، اظهار داشت: نقش زنان در دوارن دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست.

مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تقدیم سه شهیده سهم جامعه بانوان در دفاع از آرمان‌های انقلاب و کیان نظام اسلامی است.

وی تصریح کرد: در راستای بزرگداشت شهدای زن به همت معاونت امور زنان ریاست جمهوری و بنیاد شهید کنگره ملی زنان شهید، جانباز و آزاده اسفندماه برگزار خواهد شد.

صداقت با بیان اینکه برنامه‌ریزی لازم برای اجرای برنامه‌های ویژه این کنگره در استان صورت گرفته است، افزود: نامگذاری میادین و اماکن ورزشی از جمله این برنامه‌هاست.

وی ادامه داد: به همین مناسبت یک سالن ورزشی دهدشت به نام شهیده گلنار امامیان‌پور، استخر شهیده کاویانی در گچساران و اورژانس اجتماعی شهیده حیدری در چرام  نامگذاری شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، فرماندار و دیگر مسؤولان همچنین با حضور در گلزار شهیده گلنار امامیان‌پور در فیلگاه با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت و از فرزند این شهیده تجلیل کردند.

گفتنی است: شهیده گلنار امامیان‌پور متولد 1341/7/1 در تاریخ 13 دی ماه 1365 به همراه همسر و سه فرزندش در بمباران هوایی منطقه آب شیرین گچساران به فیض شهادت نایل آمد.

انتهای پیام/