آخرین اخبار

26. خرداد 1398 - 19:17   |   کد مطلب: 9004
کلانتری: بنده از قبل نه پیش بینی کردم نیرویی همراه خودم بیاورم و نه قرار داشتم نیرویی را جا به جا کنم با همین تیم جلو می روم ،ما می‌توانیم، منابع، امکانات، پشتوانه و نیروی انسانی داریم لذا برای خدمت گذاری و‌ نوکری مردم آمده ام.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد در مراسم معارفه خود گفت: ضمن گرامی داشت ۱۸۸۰شهید استان و ایت الله سید کرامت الله ملک حسینی گفت اهل تحقیق می دانند در دوران سخت تبعید امام کسی که بیانیه های امام را در جنوب ایران در زاگرس می آورد و توزیع می کرد مرحوم آیت الله ملک حسینی بود که وی را مردم فراموش نمی کنند.هر چند مایل بودم ایت الله سید شرف الدین ملک حسینی در جلسه باشند اما در قم جلسه ای داشتند.

 
حسین کلانتری بیان کرد: دقایقی خودم را با زبان خودم معرفی می کنم، هیچگاه آویزان هیچ شخصی نبودم، همیشه توکلم به خدا و‌ توجهم به مجموعه ای بوده که کار می کردم، امروز مردمی از همدان، لرستان، خوزستان و ایلام حضور دارند ما در این مسیر با حمایت مردم راه می رفتیم، با توکل به خدا، توسل به اهل بیت راه شهدا فرامین آقا و برنامه های دولت را در پیش می گیریم.
 
 
وی افزود: برنامه های کاری ام را در حضور رئیس جمهور تشریح کردم آن برنامه ها را کمیته های بررسی و کارشناسی می گذارم مسیر من جای دیگر بود که با استعفای آقای احمدی به این استان آمدم وضعیت راه و بررسی هایی که باید به جدیت انجام گیرد، مسائلی که در بحث فرودگاه داریم، مسائل فرهنگی و آموزشی برنامه داریم.
 
 
کلانتری ادامه داد: منابع عظیم گردشکری با ۲هزار اثر تاریخی، پایتخت طبیعت ایران، دیار ابشارهای روان، دیاری که بیشترین منابع آبی جهان را دارد، دیاری که ۹۰۰میلی متر بارندگی داشته است؛ این همه منبع و ذخایر حقیقتا ظرفیت های فوق العاده ای دارد بحث باغات و گیاهان دارویی از مباحث جدیاست  چون ظرفیت و توانایی این را دارد.
 
 
وی گفت: شخصیت های بزرگی از این دیار داریم، بررسی اسنادی کردم سازمان های مردم نهاد را باید کیفی به آنها نگاه کنیم، احزاب شناسنامه دار به خودشان جرات فعالیت بدهند اما با نگاه توسعه ای باشد.
 
 
کلانتری گفت: بنده از قبل نه پیش بینی کردم نیرویی همراه خودم بیاورم و نه قرار داشتم نیرویی را جا به جا کنم با همین تیم جلو می روم ، زمانی ورود کردم که با توطئه دشمنان رو به رو شدم 
ما می‌توانیم منابع داریم امکانات داریم پشتوانه داریم نیروی انسانی داریم برای خدمت گذاری و‌ نوکری مردم آمده ام.
 
 
وی افزود: قول می دهیم تا آخرین نفس بدویم، با تمام توان و ظرفیت و امکانات از ظرفیت بالای نمایندگان استفاده کنم و توجه دولت مردان را جلب کنم ورود شان را بیشتر کنیم، از زحمات بی شاعبه آقای احمدی تجلیل می کنم.
 
 
استاندار گفت: طی چهل سال گذشته همه کار کردند خیلی از کارها نیز مانده است؛ این مسولیت را  به ما ندادند که دنبال منافع خودمان، قوممان و حزبمان و باندمان باشیم، باید ضعف ها و قوت ها را بشناسیم و باید در مسیر تمدن سازی حرکت کنیم، نیاز به نشاط اجتماعی داریم نیاز به حضور زنان و‌ جوانان در عرصه مدیریت داریم حتما از مدیران جوان و زنان و دختران محجبه در مدیریت خودم استفاده خواهم کرد.
 
انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک