کدخبر: ۲۱۲۶
۰۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۶
چاپ

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

دو گزینه پیشنهاد شد/ رییس جدید دانشگاه پیام نور کهگیلویه وبویراحمد به زودی انتخاب می شود

استاندار کهگیلویه وبویراحمد مشغول بودن در دانشگاه پیام‌نور و داشتن مدرک دکترا راملاک انتخاب رییس جدید دانشگاه پیام نورکهگیلویه وبویراحمددانست و گفت:دکتر سید علی سراج و سید علی موسوی‌اصل دو گزینه‌ای هستند که این شرایط را دارا می‌باشند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه به نقل از پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، سید موسی خادمی صبح امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه رئیس جدید دانشگاه پیام‌نور بر اساس ضوابط انتخاب دانشگاه تعیین خواهد شد، افزود: مدیریت دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد تا تعیین مدیر جدید بر عهده سید علی سراج مدیر اجرایی این دانشگاه خواهد بود.

 

وی بیان کرد: مشغول بودن در دانشگاه پیام‌نور و داشتن مدرک دکترا ملاک انتخاب رییس جدید دانشگاه پیام نورکهگیلویه وبویراحمد خواهد بود و به زودی برای این دانشگاه رییس جدید با شرایط ذکر شده انتخاب خواهد شد.

 خادمی گفت: در صورت تایید نشدن گزینه های پیشنهاد شده( سراج و موسوی اصل) از سوی دانشگاه پیام نور مرکز، گزینه غیر بومی نیز مطرح خواهد شد.

گفته می شود حکم سید علی موسوی‌اصل برای جایگزینی عنایت‌الله نجیب‌زاده رئیس قبلی دانشگاه پیام‌نور صادر شده بود ولی به دلیل مخالفت اصلاح‌طلبان و حامیان دولت تدبیر و امید حکم موسوی‌اصل لغو و با رایزنی‌های صورت گرفته سراج مدیر امور اجرایی دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد به عنوان سرپرست معرفی شد.

 

 قرار بود ساعت هشت صبح امروز( چهارشنبه 3 تیر) آیین تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شود که این مراسم برگزار نشد.

انتهای پیام/200