کدخبر: ۱۰۰۲۳
۱۲ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۹
چاپ

قربانی شدن ۳ کهگیلویه و بویراحمدی توسط قاتل سریالی

قربانی شدن ۳ کهگیلویه و بویراحمدی توسط قاتل سریالی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا استان به 875 نفر خبر داد و گفت: متاسفانه در طی 24 ساعت گذشته سه هم استانی جان خود را از دست دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛  پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون 566 بیمار در بیمارستانهای استان بستری می باشند که 299 نفر از این بیماران مبتلای قطعی و 46 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

 

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 63657 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

 

وی اذعان داشت: از 755 نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت حدود 40 درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، گچساران، کهگیلویه و دنا بود. همچنین از 493 نمونه رپید تست 20 درصد موارد مثبت و عمدتا در شهرستان های کهگیلویه، بهمئی و بویراحمد هستند. 

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از شهروندان خواست ضمن رعایت کامل محدودیت‌ها و پروتکل‌های بهداشتی بیماری کرونا، پرسنل بهداشت و درمان را در این روزهای سخت یاری کنند تا از فشار کاری آنها کاسته شود.

 

دکتر یزدان پناه اذعان داشت: علت افزایش قابل توجه میزان بستری‌ها تأخیر در مراجعه بیماران به مراکز درمانی است، شهروندان باید در صورت مشاهده هر گونه علائم شبیه به سرماخوردگی به مراکز درمانی مراجعه کنند.