کدخبر: ۹۹۵
۱۰ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۵
چاپ

رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان کهگیلویه و بویراحمد:

اخراج القاعده از یمن توسط انصار الله سبب ترس عربستان شده است/یمن گورستان متجاوزان می شود

رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهمترین دلیل حمله عربستان به یمن شکست سیاست های آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی دیگر کشورهای هم پیمان آنها در منطقه است.

به گزارش پایگاه خبري تحليلي كهگيلويه به نقل از پايگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، حجت‌الاسلام قدرت‌الله خرم‌روز رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به اینکه این کشور ها همه ی تلاش خود را به کار برده و با هزینه های هنگفتی که انجام دادند نتوانستند محور مقاومت را باشکست مواجه کنند و با صرف میلیارد ها دلار برای شکست حزب الله در لبنان و سقوط دولت بشار اسد در سوریه و تضعیف دولت شیعی عراق، نتیجه دلخواهی بدست نیاوردند و با انقلاب مردمی یمن شاهد شکست دیگری بودند.

 

وی عنوان کرد: اراده سیاسی مردم یمن سبب شکست حکومت منصور هادی شد و این شکست برای آمریکا و رژیم آل سعود بسیار خفت بار بود؛ لذا به دستور آمریکا و اسرائیل و با مشارکت چند رژیم وابسته به استکبار به مردم مظلوم و بی دفاع یمن حمله کردند.

 

یمن گورستان متجاوزان می شود

 

خرم روز اظهار داشت: با توجه به موقعیت بسیار حساس یمن از نظر اشراف بر تنگه باب المندب و بخش جنوبی یمن و نفوذ انقلابیون و انصارالله به عربستان و اخراج القاعده از یمن توسط انصارالله و نزدیکی انصارالله به حزب الله، عربستان و آل سعود وابسته به آمریکا احساس نا امنی کردند و در پی آن با حمایت و چراغ سبز آمریکا و اسرائیل به یمن حمله کردند.

 

وی بیان داشت: قطعاً با شناختی که از مردم انقلابی یمن و روحیه شهادت طلبی، مقاومت و پایداری  که در انصارالله وجود دارد، زیر باز ظلم و ستم آل سعود نخواهند رفت وعربستان شکست تلخی را متحمل و از حمله به یمن پشیمان خواهد شد و یمن گورستان هر متجاوزی می گردد.

 

انتهای پیام/س