آخرین اخبار

21. تير 1396 - 2:01   |   کد مطلب: 8134
رئیس شرکت برق کهگیلویه با اشاره به رشد پیک بار مصرف برق در شهرستان از مردم و مسؤولان خواست در مصرف انرژی الگوی مصرف را رعایت کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه،  خسرو پرویزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از افزایش بار مصرف برق طی خرداد ماه خبر داد و اظهار داشت: با بررسی‌های انجام شده پیک بار در تابستان رشد کم سابقه‌ای خواهد داشت.

رئیس شرکت توزیع برق کهگیلویه تصریح کرد: پیک و مصرف انرژی طی خرداد 96 نسبت به مدت مشابه سال گذشته 22 درصد افزایش داشته است.

وی، ساعات پیک بار در شهرستان را 11 تا 15 و 19 تا 23 دانست و گفت: مدیریت مصرف برق در این ساعات ضروری است.

پرویزی، بالا رفتن میزان مصرف برق و کاهش برق تولیدی را از عوامل خاموشی برشمرد و افزود: برای جلوگیری از تکمیل ظرفیت ایستگاه‌ها و برگشت ترانس‌ها به حالت نرمال در پاره‌ای از موارد مجبور به خاموشی ساعتی در سطح شهر و خاموشی معابر روستایی می‌شویم.

وی،راه‌اندازی ایستگاه دائمی چرام را در صورت عملی شدن کمک به جبران کمبود برق در کهگیلویه عنوان کرد.

پرویزی با بیان اینکه 50 درصد بار برق در فصول گرما مربوط به وسایل سرمایشی است، گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد بار مصرف در تابستان دو برابر زمستان است.

وی از مردم خواست جهت کمک به آسایش خود و پایداری برق، در ساعات پیک بار از وسایل برقی استفاده نکنند و مدیران هم در ساعات غیر اداری نسبت به خاموش نمودن وسایل سرمایشی و روشنایی ادارات اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک