کدخبر: ۵۶۲۶
۰۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۰
چاپ

امام جمعه موقت یاسوج

دشمن از برگزاری 900 آیین نماز جمعه در کشور واهمه دارد

دشمن از برگزاری 900 آیین نماز جمعه در کشور واهمه دارد

امام جمعه موقت یاسوج به واهمه دشمن نسبت به برگزاری 900 آیین نماز جمعه در کشور اشاره کرد.

به گزارش  پایگاه  خبری کهگیلویه ، پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس  حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی‌اعظم ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اقدامات گروهک تروریستی داعش اظهار کرد: آن‌ها برای بدبین کردن دنیا نسبت به اسلام و مسلمین از استکبار جهانی خط می‌گیرند.

امام جمعه موقت یاسوج گفت: به همین منظور مسلمانان جهان باید مراقب این حرکت باشند و با همه توان در مقابل این تفکر قرار گرفته و برای نابودی داعش که دست‌پرورده استکبار جهانی است، تلاش کنند.

موسوی‌اعظم در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه این هفته یاسوج افزود: سالروز جنگ احزاب را در پیش رو داریم که باید از این واقعه درس گرفت، زیرا بسیار عبرت‌آموز است.

وی با اشاره به دلاورمردی حضرت امیرالمؤمنین(ع) در این جنگ گفت: ضربه‌ای که آن حضرت در جنگ احزاب زد از همه عبادات بالاتر بود.

امام جمعه موقت مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به سالروز برگزاری اولین نماز جمعه در کشور اشاره کرد و گفت: در حال حاضر تعداد 900 آیین نماز جمعه در کشور با شکوه هر چه تمام برگزار می‌شود.

این خطیب جمعه در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: نماز جمعه به غیر از بخش عبادی یک بخش سیاسی هم دارد که دشمن اکنون از آن وحشت بسیار دارد، زیرا در خطبه‌های نماز جمعه دشمنی‌های آن‌ها و توطئه‌ها بر ملا می‌شود.

موسوی‌اعظم خاطرنشان کرد: ائمه جمعه نقش بسیار مهمی در رسوایی دشمنان و برملا کردن کید و توطئه آن‌ها در همه دوران داشته‌اند./فارس

انتهای پیام/