آخرین اخبار

3. تير 1394 - 13:48   |   کد مطلب: 2127
با حضور مسئولان استانی پارک بزرگ بانوان در یاسوج کلنگ‌زنی شد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه به نقل از پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، صبح امروز با حضور سیدموسی خادمی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، محمد‌علی جاوید شهردار یاسوج و برخی از اعضای شورای شهر یاسوج پارک بزرگ بانوان در یاسوج کلنگ‌زنی شد.

 

در حاشیه کلنگ‌زنی این پارک بزرگ محمد‌علی جاوید اظهار کرد: مساحت این پارک 25 هزار مترمربع و اعتبار پیش‌بینی شده برای این پارک 30 میلیارد ریال است.

 

شهردار یاسوج گفت: ایجاد یک پارک مخصوص بانوان در یاسوج یک نیاز بود که خوشبختانه امروز شاهد کلنگ‌زنی این پارک هستیم.

 

وی افزود: با جذب اعتبارات مورد نیاز این پروژه بزرگ و مهم امیدواریم در آینده نزدیک شاهد افتتاح این پارک برای بانوان باشیم.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز اظهار کرد: افتتاح چنین پارکی در یاسوج یکی از مهم‌ترین ضروریات بود و همچنین افتتاح پنج تا شش پروژه‌ شهری در یاسوج نیاز است.

 

سیدموسی خادمی افزود: این نیاز در دیگر شهرستان‌ها هم احساس می‌شود که امیدواریم به‌زودی شاهد افتتاح پارک مخصوص بانوان در همه شهرستان‌های استان باشیم.

 

در حاشیه این مراسم زهرا زمانی عضو شورای شهر یاسوج هم اظهار کرد: بانوان این شهر به حق به چنین پارکی نیاز داشتند و امیدواریم با کلنگ‌زنی این پروژه عظیم تا حدودی از خواسته‌های بانوان این شهر مرتفع شود.

 

زمانی گفت: باید همه تلاش خود را در خصوص جذب اعتبارات لازم برای تکمیل و افتتاح این پارک به‌کار گیریم چرا که بانوان ما نیاز به پارک بانوان در این شهر دارند.

 

منبع: فارس

انتهای پیام/س

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک