کدخبر: ۱۱۰۳۳
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۰
چاپ

پی اقدام ضد ایرانی پارلمان اروپا؛

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت با فرمانده بسیج ناحیه کهگیلویه دیدار کرد

کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت در پی اقدام ضد ایرانی پارلمان اروپا، با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه: رییس و جمعی از  کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت در پی اقدام ضد ایرانی پارلمان اروپا، با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه دیدار و گفت‌وگو کردند.

 

 

حسین واحدیان سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت با اشاره به عملکرد تحسین‌برانگیز سپاه در حوزه بهداشت و درمان کشور به ویژه در دوران مواجهه با بیماری کووید ۱۹ گفت: در دوران کرونا که همه از این بیماری وحشت داشتند اما این نهاد مقدس دوشادوش کادر درمان برای سلامت هموطنان از هیچ کوششی دریغ نکردند.

 

واحدیان افزود: با راه اندازی بیمارستان‌های صحرایی، تهیه و توزیع ماسک، گان، در در طرح شهید سلیمانی و نیز ظرفیت بسیج‌ در اداره و حراست از بیمارستان در زمان کرونا بر کسی پوشیده نیست.

 

وی سپاه پاسداران را تنها عامل جلوگیری از پیشرفت تروریسم در منطقه دانست تصریح کرد: سپاه پاسداران در امنیت مرزهای داخلی و خارجی با تقدیم هزاران شهید از کیان این مرز و دفاع می کنند و با مبازه قاطع و موثر با تروریسم و برچیده شدن داعش و تروریسم تکفیری از منطقه غرب آسیا امنیت را برای کشورهای این منطقه به ارمغان آورد.

 

 

واحدیان با تاکید براینکه مردم‌داری و مردم یاری از ویژگی‌های سپاه پاسداران است خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران و بسیج همواره در بلایای طبیعی مانند زلزله، سیل و مشکلات مشابه، حضور تعیین کننده داشته است و مردم ایران اسلامی قدران تلاش‌ها و زحمات پاسداران جان‌برکف انقلاب اسلامی هستند.

 

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه با اشاره به توطئه دشمنان علیه نظام اسلامی ایران گفت: دشمنان از زمان پیروزی انقلاب اسلامی توطئه و دسیسه‌های گوناگونی در عرصه‌های مختلف علیه نظام اسلامی به کار گرفته و تاکنون در همه ترفندهای خود شکست خورده‌اند.

 

سرهنگ علی‌اصغر پوربهشت با تاکید براینکه اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با این توطئه‌ها و دسیسه‌ها شکستنی نیست افزود: بدون شک اهداف دشمنان در ترفند اخیر هم به شکست منجر می‌شود چراکه جبهه کافر در برابر جبهه حق بر اساس وعده الهی نابود می‌شود.

 

انتهای پیام/