آخرین اخبار

29. تير 1401 - 15:39   |   کد مطلب: 10756
قنبری گفت: نهاد امامت جمعه دهدشت طلایه‌دار مطالبه‌گری در استان و کشور است، و این یک نقطه مثبت در ستاد نماز جمعه شهرستان محسوب می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ مسئول ستاد نماز جمعه دهدشت در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت ۵ مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه برگزار شده بود گفت: نماز جمعه یکی از بزرگترین اجتماع مسلمانان بعد از حج است که هر هفته با مواضع مشخص سیاسی، اجتماعی و الهی برگزار می‌شود.

 

ایمان قنبری هجمه‌های دشمن علیه نماز جمعه را یادآور شد و افزود: یکی از دلایل این تخریب‌ها دشمن، ظرفیت عظیم نماز جمعه برای نظام و انقلاب است.

 

وی از برگزاری ۳۰ برنامه جهت گرامیداشت ۵ مرداد در دهدشت خبر داد و از غبارروبی گلزار شهدای گمنام، دیدار با خانواده‌های معظم شهداء، تجلیل از اعضای ستاد شاغل در ادارات، برگزاری نمایشگاه عکس، افتتاح محراب مصلای نماز جمعه، تجلیل از ورزشکاران جهانی و دانش‌آموزان نخبه کشوری، برپایی نمایشگاه کتاب و اهداء کتاب رایگان، تجلیل از نوجوانان ستاد نماز جمعه، همایش پیاده‌روی و تکریم پیشکسوتان ستاد نماز جمعه به عنوان بخشی از این برنامه‌ها نام برد.

 

قنبری با بیان اینکه نهاد امامت جمعه دهدشت طلایه‌دار مطالبه‌گری در استان و کشور است، این را یک نقطه مثبت در ستاد نماز جمعه عنوان و تصریح کرد: در همین راستا یکی از برنامه‌های گرامیداشت ۵ مرداد، انتشار کلیپ از مجموعه مطالبه‌گری ‌های امام جمعه خواهد بود.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک