کدخبر: ۱۰۲۵۱
۲۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۱
چاپ

برخورد تعزیرات حکومتی کهگیلویه با یک واحد نانوایی متخلف در دهدشت/بازار شب یلدا زیر ذره بین بازرسان تعزیرات حکومتی کهگیلویه

یک واحد صنفی خبازی در دهدشت پس از قطعیت یافتن رای ، توسط تعزیرات حکومتی کهگیلویه، به علت تخلفات مکرر(کم فروشی) نصب پارچه گردید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ رئیس تعزیزات حکومتی کهگیلویه ظهر امروز در حاشیه اعمال قانون یک واحد خبازی متخلف این شهرستان گفت: از ابتدای سال جاری در سه بخش کالا و خدمات، بهداشت، دارو و درمان و قاچاق کالا بیش از هزار و ۶۹۰ پرونده به تعزیرات حکومتی شهرستان کهگیلویه ارجاع شده است.

 

 

 

علمدار بازرگان با اشاره به اینکه تاکنون ۹۵ درصد پرونده ها منجر به رأی شدند افزود: میزان مبلغ محکومیت بیش از ۶۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده است.

 

 

 

وی تصریح کرد: عمده تخلفات در بحث کالا و خدمات گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، عدم درج نرخنامه بوده است.

 

 

 

این مسئول ادامه داد: اصناف متخلف ضمن اخطار و اجبار به رعایت قوانین برای آنها پرونده تعزیراتی تشکیل خواهد شد و برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارجاع داده خواهند شد.

 

 

 

بازرگان بیان کرد: در بازرسی از واحدهای صنفی خبازی در شهرستان که با حضور بازرسان تعزیرات انجام شد به نانوائی های متخلف اخطار داده شد.

 

 

 

وی در بحث نانوایی ها با توجه به اینکه نرخ نامه مصوب جدید برای خبازی ها ارسال شده است، اظهار داشت: بازرسی ها به صورت سرزده از ساعت ۶ تا۸ صبح، ۱۰ تا ۱۲ ظهر و در شیفت عصر تا زمان بازگشایی خبازی ها در حال پیگیری هستیم.

 

 

 

بازرگان گفت: گشت‌های مشترک با حضور بازرسان صنعت معدن تجارت، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف در حال انجام است.

 

 

 

وی در خصوص واحد صنفی خبازی اخطار داده شده تصریح کرد: این نانوایی به دلیل تکرار تخلف، کم فروشی در طول کمتر از یک سال علاوه بر پرداخت جزای نقدی به نصب پارچه نوشته محکوم که توسط پرسنل و یگان امداد در حال اعمال قانون است.

 

 

 

بازرگان در خصوص نظارت بر بازار شب یلدا در ادامه‌ گفت: از اول هفته مانند سنوات گذشته گشت مشترک دو شیفت صبح و عصر به همراه بازرسان اصناف، صمت و تعزیرات شهرستان بر بازار میوه فروشان، آجیل فروشی و ‌‌... به صورت ویژه در حال رصد و رسیدگی است.

 

تصاویر تکمیلی؛