کدخبر: ۱۰۲۴۴
۲۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۲
چاپ

انتقاد تند امام جمعه دهدشت، به مدیر کل منابع طبیعی استان!/ تا جبران نکنید سکوت نخواهم کرد!

امام جمعه دهدشت با انتقاد از مدیران کل که چرا دزدکی تودیع و معارفه در شهرستان انجام می دهند گفت: تا منابع طبیعی استان جبران نکند سکوت نخواهم کرد، خلاف اخلاق اسلامی است که مدیری را تکریم نکنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ امام جمعه دهدشت در خطبه های سیاسی عبادی این هفته با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا س و فرارسیدن دهه فاطمیه گفت: آن حضرت در برخورد با نامحرم بگونه ای رفتار می کرد که او را نبینند، نشستنن جلوی خانه بانوان از آسیب اجتماعی است.

 

وی گفت: برخی از بانوان ما ساعات مختلف در طول روز در خیابان و کوچه های می نشینند و نمی دانم فلسفه این نشستن های چیست؟

 

 

 

حجت‌الاسلام علی وحدانی فر افزود: اگر بنای بر نشستن و صله رحم است همین کار را می شود درون منزل و حیاط خانه ها انجام داد!

 

 

 

وی در بخش دیگر سخنان خود به وحدت حوزه در دانشگاه اشاره و گفت: وحدت ضرورت و دو بال جامعه علمی کشور است.

 

 

 

وی تصریح کرد: با این وحدت دانشگاه به ارزش های دینی نزدیکتر شده و اگاهی حوزه از جدیدترین پیشرفت های علمی بیشتر خواهد شد و شکست نقشه های دشمن، سازندگی و قطع نیاز های جامعه است.

 

 

 

وحدامی فر با تبریک روز حمل ونقل گفت: باید خدمات دولت به رانندگان با تعرفه و یارانه دیده شود.

 

 

 

وی گفت: متاسفانه عمر وسیله حمل عمومی شهرستان بیش از ۱۰ سال بوده که باید برای آن فکر اساسی شود‌.

 

امام جمعه دهدشت تصریح کرد: قطعات یدکی چند برابر شده و گاهی می بینیم ۳ ماه قطعه تعویض شده اما قطعات ساخته شده به علت عدم کیفیت جوابگو نبود و باید مرتب تغییر کند.

 

 

 

خطیب نماز جمعه دهدشت با تاکید بر اینکه هم رسانه ها و هم تحلیگران کلمات را دقت کنند گفت: دولت جدید آمد، تعییر طبیعی و لازم است و برای خلاق و پویا شدن نهادها و سازمان ها این تغییرات لازم و ضروری است، اما این تغییرات با تکریم مدیر قبلی همراه است و این مسئله را چرا مدیران کل توجه نمی کنند؟

 

وی تصریح کرد: فضایی که این روزهای اخیر در اداره منابع طبیعی شهرستان رخ داده است فضای غلطی است و مدیر کل منابع طبیعی استان باید جبران کند.

 

 

 

وحدانی فر بیان کرد: مدیر اداره را که در ماموریت است ساعت ۸ و سی دقیقه پیامک می دهند که از شهر خارج نشوید که با شما کار داریم، ساعت ۱۰ صبح بدون آنکه تکریمی صورت بگیرد می گویند فلانی جایگزین شماست.

 

 

 

وحدانی گفت: اینکه مدیری قبلی رفته و چه کسی جایگزین شده است کاری ندارم، ولی هرجایی که ببینم مدیری تفکرش خلاف نظام و انقلاب است حتما خواهم ایستاد و شکی در آن نیست.

 

 

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه به عنوان امام جمعه در عزل و نصب ها دخالت نمی کنم، گفت: ولی اگر مدیری را تکریم نمی کنید خلاف اخلاق اسلامی است.

 

 

 

امام جمعه دهدشت افزود: تا کنون چندین مورد در شهرستان انجام شده سکوت کردم اما دیگر سکوت را جایز نمی دانم.

 

 

 

وحدانی فر تصریح کرد: مدیران کل یکی ۲ روز قبل اعلام کنید به مدیری که چندسال زحمت کشیده بلاخره مدیر نظام اسلامی بوده، کرامت انسانی را چرا زیر سوال می برید؟

 

 

 

وی ادامه داد: مدیران شهرستانی که اجازه ای در مقابل شما مدیران کل ندارند به خاطر لابی ‌گر یهای که انجاک می دهید.!! و منابع طبیعی استان در باید این خصوص جبران کند.

 

 

 

وحدانی فر بیان داشت: دیگر سکوت نخواهم کرد چرا که اگر به مدیری توهین شود بعد گفته می شود در کشور اسلامی چرا این اتفاق رخ داده است.

 

 

 

وی گفت: نباید با ابروی افراد ، اشخاص و خانواده های انها بازی شود.

 

 

 

وحدانی فر با اشاره به اینکه چرا دزدکی معارفه، و تودیع انجام می دهید، گفت:با اصل تعییر و تحولات کاری ندارم و طبیعی است، امروز من امام جمعه این شهر هستم روزی خواهم رفت اما شیوه ای که مدیران کل استانی پیش گرفتند روشی غلط بوده و تا منابع طبیعی استان جبران نکند سکوت نخواهم کرد.

 

 

 

انتهای پیام/