کدخبر: ۱۰۲۳۴
۲۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۱۹
چاپ

در بازدید سرزده مسئولان از مدارس دهدشت مطرح شد:

تزریق واکسن کرونا به ۹۱درصد دانش آموزان کهگیلویه +عکس

رئیس شبکه بهداشت کهگیلویه در بازدید مسئولان شهرستانی از مدارس شهر دهدشت به منظر بررسی وضعیت اجرای پروتکلهای بهداشتی از تزریق دز اول واکسن کرونا به ۹۱درصد دانش آموزان این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ فرماندار کهگیلویه به همراه مدیر شبکه بهداشت و درمان، رئیس اداره آموزش و پرورش به صورت سرزده از روند اجرای پروتکلهای بهداشتی مدارس دهدشت بازدید کردند.

 

 

در این بازدید رئیس شبکه بهداشت و درمان ، فرماندار کهگیلویه با حضور در کلاس های درس بر روند کمی و کیفی رعایت پروتکل های بهداشتی نظارت و از نزدیک شرایط را بررسی کردند.

 

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه در حاشیه این بازدید به واکسناسیون دانش آموزان اشاره و گفت: از ۱۴ هزار دانش آموز شهرستان، ۱۳هزار نفر دز اول معادل ۹۱.۱۶ درصد و ۱۱هزار دانش‌آموز دز دوم برابر ۷۱.۵۸ درصد واکسن کرونا را دریافت کردند.

 

 

 

منصور تقوی مفرد افزود: به صورت روزانه کارشناسان ما و مسئولان بهداشتی به صورت میدانی از مدارس، آموزشگاه ها و خوابگاه ها را رصد کرده و اگر موردی از عدم رعایت پروتکل های مشاهده شود آموزش های لازم داده خواهد شد و مکان هایی که موارد بهداشتی و پروتکل ها را رعایت نشود گزارش و پیگیری و برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

 

 

---

 

 

وی تصریح کرد: تنها راه برای جلوگیری از مجازی شدن دروس رعایت پروتکل های بهداشتی و تکمیل چرخه واکسیناسیون است.

 

 

 

مدیر مدرسه جوادیه دهدشت در این بازدید گفت: ۳۱۲ دانش آموز در حال تحصیل در این اموزشگاه هستند که کلاس های درس را به گروه زوج و فرد تقسیم و دانش آموزان حضور پیدا می کنند.

 

وی افزود: بیش از ۹۸ درصد دانش‌آموزان این مدرسه ۲ دز واکسناسیون کرونا رو دریافت کردند و کسانی که تا کنون تزریق را انجام ندادند به دلیل علائم حساسیتی که داشتند یا اینکه خود یا یکی از اعضای خانواده مشکوک کرونا بودند فعلا واکسینه نشدند.

 

 

 

مدیر مدرسه جوادیه تصریح کرد: با توجه به شرایط مدرسه و کوچکی فضای آموزشی تمام تلاش همکاران برای رعایت پروتکل های بهداشتی در بین دانش اموزان صورت می گیرد که دانش آموزی به بیماری کرونا مبتلا نشود.

 

 

 

خورشیدی یکی از معلمان این مدرسه نیز گفت: فضای کلاس های کوچک بوده و با تقسیم بندی دانش آموزان به ۲گروه الف و ب، برای تهویه هوای کلاس نیز درب و پنجره ها تا پایان تدریس باز هستند.

 

 

 

انتهای پیام/