کدخبر: ۱۰۲۲۹
۲۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۸
چاپ

فرهنگ سازی راهبردی موثر در کاهش تصادفات است

رئیس پلیس راهور کهگیلویه گفت: فرهنگ سازی و آموزش همگانی، راهبردی موثر در کاهش تصادفات در سال های اخیر بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ رییس پلیس راهور کهگیلویه در جمع طلاب حوزه علمیه برادران این شهرستان  گفت: هدف از تشکیل این جلسات آموزش قانون و مقررات راهنمایی و رانندگی و برای جلوگیری از حوادث و سوانح ترافیکی در کلیه معابر درون و برون شهری است.

 

 

 

دانا معماری افزود: پلیس در همه مقاطع مختلف تحصیلی و صنوف، و ادارات نهادها و در هر کجا که نیاز بوده حضور فعالی داشته است.

 

 

 

وی تصریح کرد: هر کجا لازم بوده قوانین راهنمایی و رانندگی را به صورت چهره به چهره به شهروندان اموزش داده شد.

 

 

 

معماری با اشاره به اینکه سالانه تعداد زیادی از شهروندان مابه دلیل بی احتیاطی در رانندگی کشته می شوند ادامه داد: فرهنگ سازی و آموزش همگانی، راهبردی موثر در کاهش تصادفات در سال های اخیر است.

 

 

 

این مسئول عنوان کرد: در این ۱۰سال اخیر ۱۷۲ هزار و ۲۶۵ نفر از شهروندان مان به علت بی احتیاطی در رانندگی جان خو را از دست دادند و بیش از سه میلیون نفر نیزمصدوم و مجروح شدند.

 

 

 

معماری با تاکید بر اینکه در کشور ما رعایت نظم، انظباط و قانون از مهم‌ ترین اصول در سبک زندگی ایرانیان است گفت: بنابراین همه باید مساله نظم را در اولویت کار خود قرار دهیم.

 

 

 

وی افزود: انتظار داریم مبلغین و طلاب در همه عرصه ها با پلیس همکاری کرده و قوانین و مقررات را در جلسات، بین خانواده ها و دوستان که حضور دارند اموزش داده و در این را حتما به کمک پلیس بشتابند.

 

 

 

رییس پلیس راهور کهگیلویه در خاتمه تاکید کرد: ۳ عامل جاده ، وسیله نقلیه و انسان در بروز تصادفات نقش بسزایی دارند که متاسفانه در بیشتر این حوادث عامل انسانی دخیل است.

تصاویر تکمیلی؛