کدخبر: ۱۰۱۷۳
۰۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۷
چاپ

پاسخگویی چهره به چهره مسئولان آبفا شهرستان بویراحمد به مردم +عکس

مسئولان امور آب و فاضلاب شهرستان بویراحمد رو در رو پای درد دل و خواسته های مردم شریف نشستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ امروز میز خدمت ادارات شهرستان بویراحمد به مناسبت هفته بسیج در محل مصلی امام خمینی (ره) یاسوج و با حضور مسئولین و کارکنان ادارات شهرستان برپا شد.

 

علمدار آرمین در حاشیه این مراسم گفت: امروز شاهد برگزاری مراسمی بودیم که منشأ آن بسیج بود، مراسمی که در آن مدیران و کارکنان ادارات بسیجی وار و چهره به چهره پای خواسته های مردم نشستند.

 

مدیر امور آبفا شهرستان بویراحمد گفت: بسیج همواره منشأ خدمات بی ریا و جهادی بوده است، اعتقاد، پروراندن و ترویج تفکر بسیجی موجبات برکات و خدمات فراوانی در جامعه بوده است و با داشتن روحیه و تفکر بسیجی هم خدمات آسانتر و راحت تر برای مردم شریف انجام می شود و هم هزینه ها با تلاش و همیت جمعی پایین می آید.

 

 

وی گفت: آب و فاضلاب یکی از دستگاه هایی است که به واسطه ارتباط و تأثیر مستقیم با حیات و زندگی مردم و داشتن مشترکان بسیار زیاد یک مجموعه خدماتی و اجتماعی نیز به شمار می‌رود.

 

 

آرمین ادامه داد: ما با اعتقاد به همین تأثیرگذاری در زندگی مردم و احساس مسئولیت به جمعی بودن خدمات آبفا، همواره تلاش‌ مان مطلوب نمودن بیش از پیش خدمات و رسیدگی سریع تر به مشکلات و خواسته ها بوده تا مردم از عملکرد کارکنان و خدمات حوزه آب و فاضلاب رضایت داشته باشند.

 

 

علمدار آرمین بیان داشت: مطلوبیت عملکرد آبفا بسته به نظر و رضایت مشترکین و مردم است و رجاء واثق داریم خدمات بهتر به مردم ضامن دوام، بقاء و توسعه کمی و کیفی شرکت نیز هست، مردم بدانند تلاش کارکنان آبفا خدمات ارزنده به آنان است اما جاهایی ممکن است به دلایل مشکلات اقتصادی که هست شاهد کمبودها و نارسایی هایی هم باشیم.

 

 

وی اظهار کرد: ۹۹ درصد از جمعیت شهری و ۷۵.۱ درصد از جمعیت روستایی شهرستان بویراحمد از آب شرب سالم بهره مند هستند.

 

 

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بویراحمد تصریح کرد: ۹۵ هزار مشترک آب در شهر و روستاهای شهرستان بویراحمد وجود دارد که حدود ۴۰۰ هزار نفر را شامل می‌شود ضمن آنکه در حوزه فاضلاب نیز ۴۰ هزار مشترک داریم که جمعیتی بالغ بر ۱۸۰ هزار نفر را شامل می‌شود.

 

 

وی با اشاره به پروژه های فعال حوزه آبی عنوان کرد: تصفیه خانه اضطراری آب شرب شهر یاسوج یکی از مهمترین پروژه های آبی مرکز استان است که تجهیزات این پروژه تأمین و بسیاری از آنها پس از خرید خارجی و ترخیص از گمرک و انتقال به محل پروژه نصب شده است و با نظارت مستمر آبفا، حضور مهندسین مشاور و تلاش پیمانکار به دنبال رفع مشکلات و اتمام این پروژه حساس و حیاتی هستیم.

 

 

مدیر امور آبفا شهرستان بویراحمد به مسأله شکستگی شبکه های توزیع آب نیز اشاره و اظهار داشت: بیش از ۳۰ درصد شبکه های توزیع آب در شهرستان بویراحمد فرسوده است که برای ترمیم و اصلاح آن با وضعیت تورم و اقتصاد کنونی بیش از ۹۰ میلیارد تومان بودجه لازم است و از سوی دیگر وضعیت توپوگرافی شهر یاسوج با بیش از ۲۰۰ متر اختلاف ارتفاع ( که استاندارد آن تنها ۵۰ متر است) خود موجبات افزایش شکستگی ها و فشار مضاعف و ضربه قوچ به شبکه های توزیع آب شده و صدمات زیادی را نیز به بار می آورد.

وی ادامه داد: سعی کردیم شکستگی های شبکه آب توسط همکاران در واحد اتفاقات در کمترین زمان جمع شده اما برخی اوقات روند زمان بر هماهنگی با دیگر دستگاه های خدمات رسان همچون شرکت های گاز، مخابرات و توزیع نیروی برق و اخذ مجوز از شهرداری کمی پروسه ها را طولانی کرده است.

 

 

وی در پایان از تداوم برخورد با رفتارهای نامتعارف در مصرف آب خبر داد و بیان کرد: در نیمه نخست امسال بیش از ۸۴۰ مورد پرونده تخلفات آبی به مراجع قضائی ارسال شده است و در این میان عزم و تلاش آبفا بر برخورد با استفاده های غیر مجاز از آب و انشعابات غیر مجاز آب است و این مسیر قانونی را در کنار فرهنگ سازی و آموزش گام به گام و بازدارندگی از این پدیده نامیمون دنبال خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/