کدخبر: ۱۰۱۲۶
۲۴ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۱
چاپ

آمادگی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت رسانی

هیچ گونه کمبود و مشکل سوخت رسانی در مناطق کهگیلویه وبویراحمد وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی این استان برای بررسی سوخت رسانی به مناطق عشایری ازحوزه عشایری و سخت گذر زیلایی بازدید کرد.

 

سالار خشایی با بیان اینکه مناطق روستایی و عشایری بدون گاز طبیعی با تامین نفت سفید سوخت رسانی می‌شوند گفت: باتلاش شبانه روزی کارکنان شرکت، عملیات سوخت رسانی به روستاها در مناطق سردسیری و سخت گذر به نحو مطلوب در حال انجام است.

 

خشایی با بیان اینکه درصورت بارش برف و یخبندان هم هیچ گونه وقفه‌ای در سوخت رسانی به این مناطق به وجود نخواهد آمد اضافه کرد: اقدامات و برنامه ریزی‌های دقیقی برای سوخت رسانی به این مناطق پیش بینی شده است و هیچ گونه کمبود سوختی در مناطق سردسیری و سخت گذر استان وجود ندارد.

 

وی تامین و توزیع سوخت زمستانی در روستا‌ها و مناطق عشایری بدون گاز کهگیلویه و بویراحمد را رضایت بخش دانست و ادامه داد: سوخت مورد نیاز منطقه از مبادی تامین و از طریق نفتکش‌های جاده پیما به منطقه حمل و ذخیره سازی مناسبی شده است و در روستا‌های سخت گذر هیچ گونه کمبود سوختی وجود ندارد. 

 

خشایی به سوخت رسانی به منطقه زیلایی هم اشاره کرد و افزود: تاکنون ۶۰۰ هزار لیتر نفت سفید به این مناطق روستایی و عشایری زیلایی حمل و توزیع شده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته این رقم ۳۵ درصد افزایش داشته است.

 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: روستائیان و ساکنان مناطق عشایری درصورت نیازمندی به سوخت اعتباری اعلام کنند تا درصورتی که توان خرید دارا بوده و یا به صورت اعتباری از طریق دستگاه‌های متولی سازمان تعاون روستایی و سازمان امور عشایری اقدام تا سوخت مورد نیاز به دست عاملان فروش رسیده وتوزیع شود. 

 

خشایی با بیان اینکه هیچ مانعی برای ارسال نفت سفید در روستا‌ها و مناطق عشایری سخت گذر کهگیلویه وبویراحمد وجود ندارد اضافه کرد: خانوار‌هایی که درمناطق عشایری وسخت گذر زندگی می‌کنند می‌توانند با مراجعه به فروشندگی‌های محلی و مستقر در مناطق، سهمیه نفت سفید را به ازای کارت اعتباری دریافت و درصورت مشاهده کردن مشکل و کمبود نفت سفید با شماره تلفن ۰۹۶۲۷ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تماس بگیرند، تا موضوع در اسرع وقت توسط مسئولان و کارشناسان شرکت پخش فرآوردهای نفتی در اسرع وقت بررسی و اقدام شود. 

 

انتهای پیام/