کدخبر: ۱۰۱۲۴
۲۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۰
چاپ

سایه سنگین پیک ششم کرونا و عادی انگاری شهروندان دهدشتی+فیلم

با کاهش آمار مرگ میر کرونا در کهگیلویه متاسفانه خطر عادی انگاری در بین شهروندان رواج پیدا کرده که این خود می تواند شرایط حاد کرونایی را برای شهرستان دوباره رقم بزند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛

بیش از ۱۹ ماه از شروع همه‌گیری کرونا در دنیا می گذرد و این ویروس همه کشورها را تحت تاثیر خود قرار داده است.

 

در روز های اولیه از  شیوع کرونا همه مردم از ترس ابتلا با مشارکت و همدلی  در  رعایت دستورالعمل های بهداشتی تا حدود با مسئولان همکاری لازم را انجام می دادند.

---

اما عادی‌انگاری و سهل انگاری بیماری کرونا در میان  شهروندان کهگیلویه ای و عدم استفاده آنها از ماسک سبب شده است که خطر موج ششم در این شهرستان بیشتر به گوش برسد.

 

بیمارستان شهرستان کهگیلویه، که دو شهرستان چرام و لنده را نیز تحت پوشش خود قرار می دهد در پنج پیک قبلی با شرایط فوق حادی روبرو بوده تا جایی که راه روهای بخش کرونایی نیز مملو از بیمار را به خود دیده است.

 

حال با کاهش آمار مرگ میر کرونا در کهگیلویه متاسفانه خطر عادی انگاری در بین شهروندان به اوج خود رسیده است که این خود می تواند شرایط حاد کرونایی را برای شهرستان دوباره تکرار کند.

 

---

 مسئولان مدام در جلسات  و مصاحبه ها در رابطه با و‌ضعیت شکنندگی ویرس کرونا در شهرستان  خبر می دهند  اما این روزها با یک گشت و گذار کوتاه در سطح شهر  با عادی انگاری شهروندان در معابر روبه رو هستیم و افرادی را در حال تردد می بینیم که از ماسک استفاده نمی کنند.

---

خبرنگار ما برای اطلاع از اخرین وضعیت کرونایی شهرستان کهگیلویه با معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان تماس گرفته، که درراین خصوص جوابگو نبودند.

 

  

 نظر شهروندان دهدشتی را در زیر ببینید؛

 

دانلود