کدخبر: ۱۰۰۰۶
۰۲ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۰
چاپ

درمان با شرط و شروط کرونایی ها در بیمارستان دهدشت+ فیلم

بیماران کرونایی بستری در بیمارستان امام خمینی ره دهدشت از عدم پذیرش این بیماران گلایه داشته و شرط بستری شدن را اول پرداخت هزینه اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ طولانی شدن مدت زمان بیماری کرونا بیماری و مشاهده پیک و موج های اول تا پنجم باعث بروز مشکلاتی برای اقشار مختلف جامعه و خستگی کادر درمان شده است.

 

با اینکه تلاش شبانه روزی کادر درمان و فوت برخی از بهترین پزشکان و نیروهای درمانی در مبارزه با بیماری کرونا برکسی پوشیده نیست، اما گاهی از گوشه کنار  شهرستان کهگیلویه  زمزمه هایی از عدم رسیدگی مناسب و تخلف برخی از کادر درمان به گوش می رسد که به دلیل سهل انگاری مشکلاتی را برای بیماران و شهروندان به وجود آورده است.

 

 

یکی از بیماران بستری در بخش اورژانس کرونایی بیمارستان امام خمینی ره دهدشت، با انتقاد از برخورد کادر درمان گفت: با شروع موج پنجم کرونا و ابتلای تعداد زیادی از شهروندان به این ویروس، بیمارستان طرف قرار داد با برخی از بیمه ها نیست، و از زمانی که به پیمانکران واگذار شده است، این بیمارستان روند مطلوب گذشته را ندارد.

 

یکی دیگر از بیماران بستری در این بخش گفت: خستگی کادر درمان و زحماتشان بر کسی پوشیده نیست، اما متأسفانه برخی از پرسنل و کادر درمان برخود مناسبی با بیمار و خانواده ندارند و به بهانه های مختلف از ویزیت کردن بیمار خودداری می کنند  و اگر گلایه ای شود، می گویند هر کجا شکایت کنید کاری به جایی نخواهید برد.

 

 

بیمار دیگری گفت: چرا باید از پذیرش بیمار کرونایی ممانعت به عمل آید و شرط بستری شدن را اول پرداخت هزینه اعلام کنند؟  اینجا کشتارگاه است یا بیمارستان؟!

 

مسئولان شبکه بهداشت کهگیلویه و رییس دانشگاه علوم پزشکی استان باید  پاسخگوی این همه بی توجهی به بیماران را بدهند؟

 

در ادامه گلایه بیماران بستری در بیمارستان امام خمینی ره دهدشت را می بینیم؛

 

                             

دانلود