آخرین اخبار

1. ارديبهشت 1398 - 14:12   |   کد مطلب: 8925
تفرجگاه زیبا و بکر تنگ لیتون دیشموک با تصاویری اززیبایی های خدادادی مانند بهشت از چشم گردشگران پنهان است. رودخانه پرآب آجم از این تنگ زیبا سرچشمه می گیرد و در تمام فصول سال در این تنگ زیبا جاری است.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ در فاصله 35 کیلومتری دهدشت و 5 کیلومتری سرفاریاب مرکزی تنگه ای زیبا با چشم انداز های طبیعی و درختان پر پشت چنار و بلوط قرار دارد.

اطراف آن بواسطه طبیعت بکر و باغستانهای انگور و سیب منظره ای زیبا و بی بدیل را به نمایش گذاشته است .

در این تنگه درختان و گلهای خود رو و نهر خروشان که از ذوب شدن برفهای ارتفاعات کوه پهن سر چشمه می گیرد نه تنها طبیعت رنگارنگ آن در بهار بلکه پیراهن طلایی در ختان پاییزی و بالا پوش برف سفید را در زمستان همراه با میوه زارها ی تابستانی اش چشم هر رهگذر و گردشگری را خیره می نماید.

وسعت پارک و زیر ساختهای بوجود آمده در سالهای اخیر باعث شده گردشگران زیادی را به خود جذب نماید.

تفرجگاه زیبا و بکر تنگ لیتون با تصاویری  اززیبایی های خدادادی مانند بهشت از چشم گردشگران پنهان است. رودخانه پرآب آجم از این تنگ زیبا سرچشمه می گیرد و در تمام فصول سال در این تنگ زیبا جاری است.

شهرستان کهگیلویه از وسیع ترین شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد است که با دارا بودن اقلیم های متفاوت در دو ناحیه سردسیری و گرمسیری، به عنوان مقصدی مناسب برای گردشگران و طبیعت دوستان تبدیل شده است

 

در ادامه تصاویر تکمیلی آمده است؛

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک