آخرین اخبار

25. اسفند 1393 - 22:37   |   کد مطلب: 882
با حضور فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد
محفل انس و مودت پیشکسوتان جهاد و شهادت در دهدشت برگزار شد
محفل انس و مودت با پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه ناحیه دهدشت، چرام ولنده صبح امروز در حسینه ی سپاه ناحیه ی دهدشت باحضور با حضور فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد و مسئولین استانی و شهرستانی در حسینیه سپاه ناحیه دهدشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه،  محفل انس و مودت با پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه ناحیه  دهدشت، چرام  ولنده صبح امروز با حضور فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد,سرگرد سعیدبرومندزاده فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه در حسینه ی سپاه ناحیه دهدشت باحضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار گردید.

 

سردار بوعلی فرمانده سپاه فتح استان با اشاره به سختی و نا ملایمتی هایی که پیامبر اسلام در طول رسالت خود دیدند افزودند، پیامبر اسلام علی رغم تمام سختی ها و زخم زبان ها هیچ موقع متزلزل نشدند و همواره جهاد در راه خدا و شهادت در راه خدا را بهترین راه برای رسیدن به خداوند می دانستند.

 

ایشان با بیان این مطلب که سربازان ما در طول 8 سال جنگ تحمیلی همواره خود را در رکاب امام حسین احساس میکردند افزودند شهید جلوه ای از معرفت است میباشد که در راه خدا فدا شده است و هیچ موقع از یادها و خاطراها فراموش نخواهد شد.

 

سردار بوعلی همچنین با اشاره به جنگ سوریه و عراق گروه داعش را یک گروه کاملا ضد انسانی و ضد اسلامی دانستند و بیان کردند هم اکنون نیز بسیاری از سربازان اسلام و یاران گمنام امام زمان در حال مبارزه با این گروه های تکفیری در این کشورها میباشند که انشاالله هرچه زودتر شاهد پیروزی سربازان اسلام خواهیم بود.

 

وی اشاره ای نیز به درمانگاه مخصوص پاسدارن در استان کرد و گفت: علی رغم اینکه هنوز هم در شهر یاسوج ما درمانگاهی برای رفاه حال رزمندگان و جانبازان هم استانی نداریم  اما اعتبارات ساخت همچین درمانگاهی در مجلس تصویب شده است و انشاالله بزودی ساخت این درمانگاه آغاز خواهد شد.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک