آخرین اخبار

29. شهريور 1396 - 0:57   |   کد مطلب: 8372
یادواره شهدای پایگاههای حوزه مقاومت بسیج امام صادق(ع) بخش چاروسا برگزار گردشد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،    یادواره شهدای پایگاههای حوزه مقاومت بسیج امام صادق(ع) بخش چاروسا برگزار گردشد.

 فرمانده  ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه در اين مراسم با اشاره به اینکه عزت اسلام از برکت خون شهیدان است، گفت: امروز زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و هدف از یادواره شهدا زنده نگهداشتن یاد آنها و پیمودن راه آنهاست كه با این عمل می توان مانع تسخیر روح جوانان شد.

سرهنگ برومندزاده،  کهگیلویه در برگزاری یادواره ۶ شهید پایگاههای مقاومت قمربنی هاشم، شهید شفایی موشمی و پایگاه شهید آذربار پس رش بخش چاروسا ، گفت: هدف از یادواره شهدا زنده نگهداشتن یاد آنها و پیمودن راه آنهاست و همانطور که بیگانگان می خواهند با برنامه های مختلف و در فضای مجازی بر روی جوانان تاثیر بگذارند ما نیز باید با برگزاری یادواره ها یاد شهدا را زنده نگه داریم.

وی تصریح کرد: برگزاری مراسم یادواره شهدا نه‌تنها هزینه کردن نیست بلکه سرمایه‌گذاری است؛ لذا با برگزاری این مراسم آنان را به نسل‌های جوان معرفی می‌کنیم.

فرمانده ناحیه کهگیلویه در پایان با بیان این مطلب که همه ما مدیون خون شهدا هستیم در خصوص چگونه برگزار شدن یادواره‌های شهدا، اظهار کرد: عزت امروز اسلام از برکت خون شهیدان است؛ لذا این مراسمات باید به گونه‌ای برگزار شوند که لایق مقام والای شهدا باشند.

 

لازم به ذکر است این یادواره در شرایط نامساعد جوی و قطع برق بخش چاروسا با حضور باشکوه مردم روستای ۴۰ خانواری موشمی به نحو احسن برگزار شد.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک