آخرین اخبار

19. شهريور 1396 - 23:32   |   کد مطلب: 8341
برای دومین سال متوالی واقعه غدیر با حضور بیش از 150 بازیگر و هنرمند در بخش سوق شهرستان کهگیلویه بازسازی و بازخوانی شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، مراسم بازسازی واقعه غدیر با هنرمندی تعزیه‌خوانان برتر شهرستان کهگیلویه و با حضور امام جمعه شهر سوق، فرماندار ومسئولان  و به همت سپاه ناحیه کهگیلویه در شهر سوق برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه در حاشیه این برنامه با اشاره به اینکه این مراسم نمادین بازسازی واقعه عید غدیر خم، عید بزرگ شیعیان است گفت: این برنامه با همکاری عزیزان در مجموعه بسیج و با حضور ۱۵۰ نفر از هنرمندان شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

سرهنگ سعید برومندزاده تصریح کرد: هدفی که در این کار فرهنگی و هنری مد نظر است تبیین عینی واقعه بزرگ غدیر خم با زبان هنر برای مردم است که این عید بزرگ مسلمانان را از ابعاد مختلفی که وجود دارد به خصوص برای نسل جوان بیشتر روشن و تبیین کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه افزود: امروز برنامه دشمنان اسلام ایجاد تفرقه بین مسلمانان است و تلاش دارند به روش‌های گوناگون غدیر را کم رنگ کنند.

برومندزاده با بیان اینکه تنها راه مقابله با این برنامه می‌تواند بازخوانی و تبیین ولایت باشد، ادامه داد:حقیقت واقعه غدیر قابلیت خنثی سازی توطئه‌های دشمن را دارد.

وی، بیان کرد: بازخوانی غدیر یکی از راهبردهایی است که در این برهه از زمان می‌تواند با آنچه که دشمن در جبهه‌های گوناگون طراحی کرده است مقابله کند.

لازم به ذکر است که برای دومین سال پیاپی هست که بازسازی واقعه تاریخی غدیر توسط ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در این شهرستان ودر شهرهایی دهدشت و سوق برگزار شده است.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک