آخرین اخبار

9. شهريور 1396 - 10:21   |   کد مطلب: 8288
به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه صورت گرفت:
برگزاری یادواره 61 شهید والامقام بخش چاروسا+ تصاویر
یادواره 61 شهید والامقام بخش چاروسا به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران گران شهرستان کهگیلویه و با حضور مسئولان کشوری و استانی در شهر قلعه‌‍رئیسی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، یادواره ی 61شهید والامقام با حضور مسئولان کشوری و استانی و شهرستانی از جمله دکتر یارنسب مدیر کل فرهنگی تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در شهر قلعه‌‍رئیسی برگزار شد.

در این برنامه ابتدا دکتر سید کمال الدین دولتخواه ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه عرض خیر مقدم وخوش آمد گویی کردند و حاج آقا صلواتی امام جمعه شهر قلعه رئیسی به ایراد سخنرانی پرداختند و سید محمود داربام مشاور ایثارگران استاندار پیام استاندار را قرائت کردند.

مدیر کل فرهنگی تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در یادواره  61شهید والامقام بخش چاروسا با اشاره به نقش مردم در انقلاب اسلامی گفت؛ اعتماد مردم به حاکمیت و دولت از سرمایه های اصلی نظام است.

اسکندر یارنسب بیان کرد؛جمعیت،حاکمیت،حکومت و سرزمین از چهار رکن نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی عنوان کرد؛بعداز انقلاب تا کنون همیشه یک رابطه ی خوب بین حاکمیت و مردم وجود دارد.

یار نسب با اشاره به اینکه در طول تاریخ ایران اعتماد دوسویه مردم و حاکمیت همیشه دچار تنش های بود بیان کرد؛انقلاب اسلامی پیوند محکمی بین مردم و حاکمیت برقرار کرد.

وی اظهار کرد؛باید امروز در بیرون از مرزها با حفظ اعتماد بین مردم و نظام،ایران اسلامی مثل گذشته برتری خود در نظام در بین الملل را حفظ کند.

یارنسب تصریح کرد؛مسولان همه باید بدانند که امنیت امروزی مدیون خون شهدای است که از جان خود در برابر حفظ آرمان های انقلاب اسلامی گذشتند.

در ادامه ی این برنامه سرهنگ بزرگمهر از بازماندگان قافله عشق و نویسنده چند اثر از جنگ و جبهه خاطره گویی از شهدا و جانبازان گفتند وچند دقیقه ای هم مداح اهل بیت جناب آقای حاج نبوی با صوت دلنشین و زیباشون برای همسران و مادران و پدران شهدا ومردم مداحی کردند.

همچنین با حضور مسئولان کشوری،استانی و شهرستانی از خانواده های شهدا این بخش دیدار ولوح تقدیر اهدا شد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک