آخرین اخبار

2. مرداد 1396 - 3:49   |   کد مطلب: 8177
با حضور جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت:
برگزاری یادوره ۲۹ شهید والامقام بخش دیشموک+ تصاویر
یادواره ۲۹ شهید والامقام بخش دیشموک و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گمنام این بخش با حضور جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در این شهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، یادواره ۲۹ شهید والامقام بخش دیشموک  و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گمنام این بخش با حضور جهانگیر انصاری جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، خانواده معزز شهدا و جانبازان در محل حوزه مقاومت بسیج امام محمد تقی(ع) دیشموک برگزار شد.

سرهنگ سعید برومند زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در این یادواره ضمن تشکر از مردم بخش دیشموک به خاطر استقبال، تشییع و خاکسپاری پرشکوه شهدای گمنام این بخش گفت: کار و تلاش برای شهدا رحمت است که نصیب هر کسی نمی شود.

در این یادواره که با استقبال خوب مردم دیشموک همراه بود حاج فرزاد نجات نیا به مداحی در وصف شهدا پرداخت و سرهنگ انصاری نیز سخنران ویژه این برنامه بود.

در این مراسم از طرف ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه از شهردار و رئیس اداره برق دیشموک به دلیل همکاری و تلاش برای هر چه بهتر برگزار شدن برنامه های فرهنگی شهدا با اهدا لوح سپاسی تقدیر به عمل آمد.

این مراسم به همت حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی(ع) دیشموک و معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

نکته‌ای که در این یادواره به شدت به چشم آمد غیبت مسئولین شهرستان کهگیلویه بود که در اکثر برنامه های اخیر فرهنگی شهدا غایب هستند و این مسئله موجب ناراحتی و نارضایتی مردم شده است.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک