آخرین اخبار

29. تير 1396 - 15:58   |   کد مطلب: 8171
در دیشموک؛ امروز همه آمده اند، از کودک خردسال گرفته تا پیر کهنسال، مردم با عظمت و شکوه خاصی آمدند، استقبال کردند و با شهید و شهادت بیعت دوباره کردند.

 

به گاه خبری شهرستان کهگیلویه ،   امروز همه آمده اند، از کودک خردسال گرفته تا پیر کهنسال، مردم با عظمت و شکوه خاصی آمدند، استقبال کردند و با شهید و شهادت بیعت دوباره کردند.

همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) پیکر مقدس و پاک دو شهید گمنام در دیشموک باشکوه تشییع و تدفین شد.

امروز عطر خوش شهادت در دیشموک پیچید و مردم باعظمت استقبال کردند.

امروز همه آمده اند، از کودک خردسال گرفته تا پیر کهنسال، مردم با عظمت و شکوه خاصی آمدند، استقبال کردند و با شهید و شهادت بیعت دوباره کردند.

امروز دیشموک سراسر رنگ و بوی شهادت دارد.

پیکر دوشهید گمنام در دیشموک با حضور پرشور مردم تشییع و تدفین شد.

در حاشیه برگزاری مراسم تشییع و تدفین این دو کبوتر خونین بال؛ حسن امیریان بخشدار دیشموک ضمن درود و سلام بر شهدا، گفت: جسم و روح شهدا در بهشت ابدی ماوا گزیده است.

وی از حضور مردم تقدیر کرد و گفت: خدا را شاکریم که تحولی در حوزه فرهنگ در منطقه دیشموک ایجاد شد.

امیریان افزود: دیشموک امروز با دیروز متفاوت بوده  و فردایی با برکت داریم چون که  از امروز به بعد در تپه ی نور الشهدا؛ شعاع نوری منطقه را مزین می کند.

در ادامه سرهنگ دوم پاسدار سعید برومندزاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه با درود و سلام به محضر شهدا از صدر انقلاب تاکنون، تصریح کرد: امروز مردم شهرستان کهگیلویه و بخش دیشموک افتخار میزبانی دو کبوتر خونین بال را داشتند.

برومندزاده با بیان اینکه،  مردم دیشموک الحق و الانصاف امروز  حق میزبانی را خوب بجای آوردند؛ گفت: همین شایستگی باعث شد که خداوند توفیق داد؛ امروز ما میزبان دو شهید گمنام باشیم.

وی تصریح کرد: از همه آحاد مختلف مردم، بسیجیان، مسئولان، ائمه جمعه، شورای اداری و روحانیون و همه کسانی که همکاری و در آئین استقبال حضور باشکوه داشتند؛ تقدیر و تشکر می شود.

برومندزاده اذعان کرد: امروز این شهدا؛ پیامی را برای ما به ار مغان آورده که در وصیت نامه اکثر شهدا تاکید شد و آن این است که ما راه شهدا را ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه؛ ما باید در عمل راه شهدا را ادامه دهیم، متذکر شد:  پیروی از ولایت و ولایتمدار و پیروی از ولایت ؛ چیزی است که شهدا از ما می خواهند.

برومندزاده گفت: از مسئولان دیشموک که با روحیه جهادی زیرساخت تشییع و تدفین شهدا را آماده کردند؛ تقدیر می شود.

پیکر دو شهید گمنام بعد از تشییع در تپه ی نورالشهدای شهر دیشموک با حضور باشکوه مردم ، به خک سپرده شد.

 

عکس از وحید آهنگ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک