آخرین اخبار

24. تير 1396 - 14:18   |   کد مطلب: 8145
مسئول موسسه مردم نهاد یاران مانا رئیس بنیاد شهید کهگیلویه شد
مراسم تودیع و معارفه رئیس بنیاد شهید کهگیلویه برگزار شد+ تصاویر
سید کمال‌الدین دولتخواه مسئول موسسه مردم نهاد یاران مانا به عنوان رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه ،   سید کمال‌الدین دولتخواه مسئول موسسه مردم نهاد یاران مانا به عنوان رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه منصوب شد.

در مراسمی با حضور مشاور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و پرسنل این نهاد رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان معرفی و از خدمات بهنام صمدی فرد رئیس سابق، تجلیل شد.

در این جلسه مدیریت کل بنیاد شهید، فرماندار و  مدیران شهرستانی غایب بودند.

در این مراسم سید کمال‌الدین دولتخواه از نیروهای اصلاح طلب به عنوان رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه منصوب شد.

حجت‌الاسلام سید علی صالحئ موسوی اعظم در این آیین با تبیین ویژگی‌های مدیر در نظام اسلامی، بنیاد شهید را نهادی خاص دانست و اظهار کرد: خدمت در این نهاد مقدس ارزشمند است.

وی اضافه کرد: جامعه هدف در این نهاد؛ خانواده ایثارگرانی است که از جان خود برای حفظ انقلاب و نظام مایه گذاشتند.

موسوی اعظم گفت:  اینکه انسان در حد استطاعت خود باید در خدمت خلق باشد و از  دادن وعده‌های بدون پشتوانه به مردم خودداری کند .

وی؛ وعده های بی پایه و ساس به مردم را عاملی بر سلب اعتماد مردم نسبت به مسئول عنوان و گفت: تکریم ارباب رجوع و رفتار با متانت لازمه مدیریت است.

حجت‌الاسلام سید علی صالحئ موسوی اعظم گفت:  ارائه خدمات به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، تکریم کسانی است که با ایثار و مقاومت از اسلام، انقلاب و کشور دفاع کردند.

مشاور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: آقای صمدیفرد از مدیرانی است که هم عشق و علاقه و هم استطاعت کارایی در خدمت به مجموعه ایثارگران داشت و این پاداش ذخیره است.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک