آخرین اخبار

10. ارديبهشت 1396 - 11:54   |   کد مطلب: 7874
به همت ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه صورت گرفت:
برگزاری جشن میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار در دهدشت+ تصاویر
جشن میلاد امام حسین علیه السلام،میلادحضرت ابوالفضل(ع)، میلاد امام سجاد(ع) و روز پاسدار به همت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه در دهدشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، جشن میلاد امام حسین علیه السلام، میلادحضرت ابوالفضل(ع)، میلاد امام سجاد(ع)  و روز پاسدار به همت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه و با اجرای برنامه های شاد و متنوع در پارک شهید دستغیب دهدشت برگزار شد.

این جشن در حالی با حضور سعید برومندزاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه و نکویی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار شد که بقیه مدیران شهرستان غایب بودند و در این جشن حضور نداشتند.

به مناسبت میلاد امام حسین (ع)روزپاسدار و میلاد حضرت ابوالفضل العباس(روزجانباز) و با همت ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه جشن باشکوهی در پارک شعیددستغیب دهدشت برگزار شد.
فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه در سخنان کوتاهی این مناسبت ها رافرصتی برای احترام و ارج نهادن به پاسداران سرافراز و جانبازان جان برکف نظام اسلامی دانست.
سرهنگ پاسدار سعیدبرومندزاده افزود:جانبازان بویژه جانبازان  شیمیایی و نخاعی به سختی زندگی می کنند اما هیچگونه اعتراضی ندارند و باهمه این شرایط اماده دفاع از نظام هستند که  این برگرفته از همان روحیه ازخودگذشتگی حضرت عباس(ع) و گوش به فرمان امام خود بودن در همه شرایط است.
وی در ادامه  فرارسیدن هفته معلم را  به قشر زحمتکش معلم تبریک گفت.

در این جشن که با استقبال خوب مردم دهدشت برگزار شده بود برنامه های شاد و متنوعی از قبیل: مسابقه، مولودی خوانی، نمایش طنز و ... برگزار شد.

این جشن به همت فرهنگی و اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه و با همکاری کانون بسیج هنرمندان برگزار شد.

عکس: رحیم دادوند

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک